| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schloss Bottmingen
 1
22.03.10 19:32
myshoe 
Schloss Bottmingen

Hallo liebe Bräute!

Kennt öbber fo euch dr Schloss oder isch scho mol öbber dötte gsi?
Mir sind nach dr Suechi nach ere schöni Location in der Region Basel oder Aargau.
Bad Buebedorf simmer scho go aluege. Es het uns guet falle, aber es isch noni das richitge womer sueche.

23.03.10 09:11
Amiga 

Re: Schloss Bottmingen

@ Myshoe

Wir werden unser Hochzeitsessen im Schloss Bottmingen feiern Es ist sehr schön eingerichtet, auch das Ambiente ist genial Ich denke wenn Euer Budget gross genug ist, dann kann ich es Euch nur empfehlen.

Grüsse Amiga


**Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010**

23.03.10 14:32
speedy 

Re: Schloss Bottmingen

Schloss Bottmingen isch würklich super!!! Muesch aber gnueg frühe dra si. Wo ich mol agfrogt ha hets gheisse, si siged über anderthalb Johr use usbuecht.... Dämentsprächend Gratulation, Amiga, und gnüss es!

23.03.10 14:46
Amiga 

Re: Schloss Bottmingen

@Speedy

Jo dangge mir freue uns mega uff dä schöni und gedigeni Obe im Schloss Bottmingen Hmmm mir händ im Jaunaur unser Probeässä ka und sind sooo überwältigt gsi, dass mir grad Reserviert händ. OK es isch en Frytig und dorum hets no Platz ka Am Samschtig isch es scho rächtlos ussbuecht fürs 2010!!!

Griessli Amiga


**Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010**

23.03.10 19:09
myshoe 
Re: Schloss Bottmingen

ok s Ässe isch dämfall supi begeistert wied bisch :) Find das ebbe jo au wichtig (wer scho nit *g*).
Hai, also wenn ihr zwei so defo schwärmet denn miemers mol go aluege
Hm...do mir erst im 2011 hürote hämmer villicht jo no Glück und es isch den frei.



@ Amiga händ ihr der Ritterssal und sinder vorhär no anderi Location go aluege?


Liebs Griessli!

10.10.10 23:22
croethli 
Re: Schloss Bottmingen

Mir hän grad hüt unseri Reservation für e 17.09.11 uffghobe, wär also sicher denn no frei ;-)
Dr Wirt wächslet halt ändi Johr aber d Belegschaft sött die glich bliebe. Wünsch schöni Fester!!!

 1
Belegschaft   verheiratet   ussbuecht   Dämentsprächend   empfehlen   Reserviert   Probeässä   Buebedorf   Griessli   Hochzeitsessen   Schloss   anderthalb   begeistert   Reservation   Ritterssal   überwältigt   Bottmingen   Location   eingerichtet   Gratulation