| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schloss Laufen Rheinfall
 1 2 3 4 5
09.09.11 13:45
ValeriaD 
Re: Schloss Laufen Rheinfall

Klar es ist immer noch viel aber all die anderen Kosten fallen nicht an und wir sind ja viele Personen und wollen etwas spezielles... nun schauen wir mal was die Offerte sagt...
Ich will einfach ein spezielles Resti oder sonst etwas... die Liste mit den Restaurants bin ich mal am durcharbeiten (welche mir zugeschickt wurde von einer lieben Forumskollegin danke nochmals)

ev finde ich ja noch etwas anderes... Ich will eifach etwas spezielles weil wir scon nicht in italien heiraten (ich will nicht) da möchte ich meinem Mann etwas spezielles göönen welches er nicht vergisst... doch eben Meeresblick, Strand ect isch eben schwierig zu toppen....
<3 <3 Zivil 26.04.2013<3<3 Kirchlich 7.09.2013<3<3 Io+Io= NOI

09.09.11 13:48
nimbini 

Re: Schloss Laufen Rheinfall

hey valeria ihr werded bestimmt fündig! und mit deko etc könnt ihr ja auch noch vieles wett machen! wir hatten ja auch so eine coole deko im schloss laufen, welche wohl vielen gästen in erinnerung bleiben wird, weil sie eben etwas spezieller war..... es gibt sooooviele coole locations! ich könnte jedes jahr heiraten und zwar jedes mal komplett anders

22.09.11 14:13
layonie 

Re: Schloss Laufen Rheinfall

So, nach eune Bricht da, han ich am Mäntig natürlich sofort is Schloss Laufe aglüte und mich namal erkundiget was da los isch.

Weiss jetzt zwar nöd gnau was ich vo all dem halte söll - es hät scho Veränderige gäh - aber so schlimmi jetzt au nöd!

Livemusik isch am Hochziit erlaubt (alles wo im Saal ine isch isch bis am 4i möglich) dusse isch Nachtrueh ab 23:30 Uhr, aber dusse rauche im Hof isch absolut keis Problem.

Neu isch, dass mer usserhalt vom Saal kei Cherze, Fakle, Lampion meh dörf ha - also au dä Fakelabzug isch gstriche!

Han ihn weg dä Mieti vo dä einzelne Sache (Cherzeständer, Lounge, Hussen etc. ) gfraged und han en Tag spöter es Mail mitere Grobofferte, dä neue Menu 2012 und ebe Mietpriise im Mail gha (also nöd lang gwartet)
Priise vo dä Mieti sind aber recht happig und eigentlich bin ich ja so begeisteret gsi vo därä Location wills so cooli Cherzeständer, etc. händ, aber das alles miete??? I dont know...
Am Friitig tüemer das alles namal bespreche han aber eigetnlich kei Luscht zum ä neui Location sueche

Weiss also würklich grad nöd was mache...

22.09.11 14:24
nimbini 

Re: Schloss Laufen Rheinfall

@layonie, oh nei, das findi mega schad, dass die das alles gänderet händ! vor allem de fackelzug isch öppis vom schönste überhaupt gsi a eusere hochzyt und alli sind so begeisteret gsi! findi würklich mega schad, wil idee händs eigentlich würklich guet! au das mit de ganze mieti vo allem, das find ich voll zviel! chan mir vorstelle, dass ihr kei bock händ zum öppis neus sueche... aber was im fall suscht grad no i de nöchi isch und ich au sehr schön gfunde hetti, wär suscht no de güterhof in schaffhuse und soviel ich weiss, händ die au so cooli cherzeständer... wär villicht mal no e afrag wert! und isch au grad am wasser....

finds so denäbed, was sie us em schloss laufe mached, das mit dere mieti und all dene änderige.... für eus isch es so die perfekt location gsi, aber i dem fall händ mir eifach nur es riese glück gha!

22.09.11 14:50
layonie 

Re: Schloss Laufen Rheinfall

nimbini dä güeterhof in sh isch würklich no lässig, hämer scho vorher aglueget! Nur....mini Stiefschwöschter hüratet jetzt grad dete und es Kollegepärli hät au grad det ghürate... findi ebe drum kei Alternative!

Ich mein grundsätzlich händs ja nöd soo viel veränderet, aber ich ha mi eifach grad ufgregt gha wäg därä Mieti vo dänä Sache. D`Frau Scalese hät eus halt gseit es seg inbegriffe... mal luege, ha ihm gseit dass es so abgmacht gsi seg - viellicht chunt er eus ja entgege!

22.09.11 15:05
nimbini 

Re: Schloss Laufen Rheinfall

ja das würdi au säge, dass es mit de frau scalese andersch abgmacht gsi seig! bi eus hät sie ja am afang au gseit, es seig alles gratis und dänn hät sie mieti welle udn dänn hämer ihre es böses mail gmacht und mir händ schlussendlich für gar nüt mieti zahlt.... nöd emal d'verlängerig händs eus verrächnet!

 1 2 3 4 5
Personalkosten   Standard-Stofftischwäsche   mindestkonsumation   personen   Schloss   Stiefschwöschter   Rheinfall   eventmanagerin   leistungsverhältnis   rauchmaschine   Papierservietten   Personalaufwand   Mindestumsatz   location   Kosumationskosten   zürich-altstetten   Hochzeitskapelle   Kennenlernangebot   Tischdekoration   Giardino