| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schlossgarten Rheinfelden
 1 2 3 4
03.07.09 21:58
kolibri 

Schlossgarten Rheinfelden

Hallo Zäme,

Kennt öpper vo euch s Restaurant Schlossgarte in rhyfälde? Wenn jo was hän ihr so für erfahrige döt gmacht hets euch gfalle? Würd mi eifach wunder neh will ich bi sälber nonie döt gsi go ässä gseht aber sehr schön us vo inne und bedienig dunkt mi au sehr nett und mir wänn es wohrschinlich für unseri Hochzit negst Johr reserviere.


Liebi griessli und danke für euri antworte

05.07.09 13:50
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Kolibri
De Schlossgarte findi sehr schön nur wo i mol go ässe gsi bi sind Portione rächt chli gsi und de Priis tüür! Mir fiere im Hotel Schützen i Rhifälde de chönt i dir natürli sehr empfehle

grüessli muggi

05.07.09 16:12
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Muggi

Messi vielmol gset au sehr schön us mues mol mit mim Schatz rede was er meint. Hesch du den bim Schlossgarte e Probeässä gmacht ka? Dörf i froge wo ihr Fötelis machet? Es isch nämli no rächt schwer öppis schöns zfinde vorallem wens den no würd rägne (was i natürlich nid hoff ...)

Grüessli kolibri =)




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

06.07.09 09:27
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Kolibri
Aso mir händ de Schlossgarte nie i erwähgig zoge zum Hochzit dört zfiere! Bi eifach scho paarmol dört gsi zum ässe! Hehe jo vilicht gfallt ihm jo de Schützen de hetsch au grad es Hotel wo dLüt chöntet übernachte! Mir machet Foti im Dütsche äne im Stadtpark,mir fahret zu de Novartis und vo dört us laufet mir de über d`Holzbrugg zum Park de isch mega schön und am Rhii..Für schlächt Wätter hämer ehrlich gseit nüt mir hoffe uf schön Wätter

liebi grüess muggi

06.07.09 18:54
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Muggi,

Ah ok Jo i has ihm gseit wägem Schützen aber er isch im moment bitz gnervt vo mir will mir jo no sooooooo viel Zit hän zum Organisiere.... Männer... aber mir wärdes mol go ahluege merci für dr Tip Stadtpark kenn i nid tönd aber guet. Kennsch dr Wänkhof in Rieche? Döt isches au sehr schön zum föteli mache.


Liebi grüessli, kolibri




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

11.07.09 22:10
bunny 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

hallo zämme

Also ich chan euch de Schlossgarte nur empfehle.
Bin sälber scho paarmol dört gsi und Kollegin het au grad ihri hochziit dört gfiiret.
S'esse findi dört mega guet und es het für jedi Priisklass en gueti uswahl.
Au de Garte und d Umgäbig bim Feldschlössli isch wunderschön und bietet gnueg Platz zum schöni Fotis z mache.

Ich kum vo rhfälde und ich persönlich empfiehl euch de Schütze ned, ich find s'esse ned so toll und was ich au ned so de hammer find, isch dass de Schütze en Psycho-Klinki het.

Gönd doch selber mol in Schlossgarte go esse, kei Angst d' Portione sind schön und für alli gnueg gross

11.07.09 22:43
chena2 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

Bunny dein Kommentar mit der "Psycho-Klinik" finde ich absolut daneben!!!


Das Leben ist kein Lollipop...

12.07.09 18:10
bunny 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

chena2 velicht hesch recht, abr ich persönlich würd dört ned hüürote.

12.07.09 18:57
chena2 
Re: Schlossgarten Rheinfelden



Das Leben ist kein Lollipop...

12.07.09 19:57
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hey bunny
schad das so über de Schütze dänksch,mir händ bis jetzt super dört gässe und i freu mi riesig dört eusi Hochzit zfiere i dem mega schöne grosse Schützechäller!!!
I ha bis jezt nur guets ghört!

kolibri i würd beides probiere gsehsch jo de was euch gfallt!

 1 2 3 4
Schlossgarten   verheiratet   grüessli   herabwürdigend   romantisch   Psycho-Klinik   Hochsteckfrisure   Schützechäller   verliebt   Rheinfelden   verlobt   Kolibri   unerwünschten   eierschalefarb   Psycho-Klinki   nachvollziehen   wohrschinlich   Schlossgarte   Schützekäller   unvergässliche