| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schlossgarten Rheinfelden
 1 2 3 4
13.07.09 07:29
Sternenmeer 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

Liebe bunny

Du hast das ja sicher nicht böse gemeint - aber es ist natürlich ziemlich herabwürdigend und stempelt psychisch kranke Menschen zu einem "no go", zu unerwünschten Objekten die nicht mal in die Nähe einer Feier gehören.

Ich wünsche Dir, Deinen Nächsten und Deinen Liebsten, dass nie die Situation eintritt, dass die Einweisung in eine "Psychi" nötig sein wird. Und überhaupt ... kein Krankenhaus, keine AIDS-Station, kein Kinderheim für verwahrloste Kleine und auch kein Drogenstübli usw.

Ich kann chena2 Reaktion gut nachvollziehen. Und vielleicht müsste man sich da wirklich gut überlegen, was man schreibt. Und wie.
C'est le ton qui fait la musique....

Ich will hier keineswegs angreifen oder massregeln - aber vielleicht zum Nachdenken anregen. In all dem Schönen dass WIR erleben dürfen, sollten wir nicht vergessen, dass es Menschen gibt, denen Glück versagt bleibt. In jeder Hinsicht. Und das sollten wir dann nicht auch noch werten, herabwerten.

Alles Gute Allen hier und ganz liebe Grüessli

Sternenmeer

09.08.09 21:50
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

hoi kolibri
händr euchei Location gfunde?

grüessli

10.08.09 08:39
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Muggi,

Nei sin uns noni so ganz einig, aber hän jo no e moment Zit

Bunny di kommentar hani au nid toll gfunde wäge de Psycho-Klinik. Sind alles au Mensche und nid weniger Wärt!



*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

12.08.09 20:27
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hey Muggi,

Mi verlobte het jetzt mol bim Hotel Schützen aglüte mir gönge es morn go ahluege e frog weisch du au ob sie es döt schön dekoriere? Will uf de Homepage gseht me ebe leider keini bilder. Und vo de Pris här isches nid allzu tür oder?

Liebi grüessli





*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

14.08.09 10:18
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Kolibri
Oh schön freut mi wird euch sicher gfalle! Aso mir händ de Schützekäller gwählt de isch mega gross und du bisch für di elei..de gits no de oberi saal aber de isch kleiner und het ide mitti en süüle...
Aso sie düend nid dekoriere für di das müsstisch sälber mache usser du hesch nid e so e mega deko wie mir de machets das! Aso so namensschild düend nach dim plan natürli scho ahne Kerzeständer stellets no uf..Stuehlhusse kasch au ha...
Nei i finden voll oke mit de Priise mir händ e hammer 5 Gang Menü für 75.- pro person do chasch nüt sage! Gisch mr bscheid de wie ihrs gfunde händ!

Weisch du wo ihr bi schlächt wätter würdet foti mache? Mir händ kei schlächt wätterplan..

lg steffi

15.08.09 17:30
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hey Muggi..

Ah okey jo mir sind go luege. Leider isches mim Fründ "z dunkel" er würd gärn neume mit Fänster.. Männer.. aber süscht isches schön Ihm gfallt halt am beste dr Schlossgarte vo allem wo mir sind go luege bis jetzt.

Jo sag nüd dass isch mega schwer. Wie isches mit euchem Fotograf het er kei Idee? Süst frog i mol unsere. Dörf i froge wo du di Brautkleid kauft hesch?

Ganz liebi grüessli





*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

15.08.09 17:39
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

hoi kolibri
Jo uf de erst blick isch er dunkel aber es het jo liecht und de düends no kerze ufstelle ihr findet scho richtige!

Fotografin isch ebe nid vo do da wird schwer,jo gärn frog mol din!
I ha mi Kleid im Wicky i Beromünster kauft het super schöni Kleider dört!

liebs grüessli steffi

15.08.09 17:54
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

ich finds au super dass es e Bühni het für d Band im Schützekeller. Das stimmt mir wärdes finde.

Ah jo do wirds schwer sie für sie. Ok i frog mol die sötte das nämli wüsse. Sag dir den bscheid sobald i mehr weiss.

Hesch miese lang fahre uf Beromünster? bedienig isch guet gsi? Das isch mir nämli sehr wichtig dass sie fründlich sind

Bi dir gohts jo au nüm lang bis zur Hochzit hesch süst alles vorbereitet?

Liebi grüessli, Jenny







*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

15.08.09 18:00
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Jenny
Oh da wer mega lieb wen da chöntsch abkläre ob die was wüsse!!

Jo de fahrsch scho e stund aber lohnt sich..Aso bim erste mol hani e fründlichi bedienig gha aber die het mi voll gnervt so e jungs trubi gsi..die isch glaub gnervt gsi ab mine viele froge! Bim 2te mol hani de en elteri gha die isch mega super gsi git glaub e tread zum wicky musch mol dure luege!
Jo sag au zit lauft händ scho alles git nur no so schischi züüg..
Falls mr was hälfe cha nur mälde

liebs grüessli steffi

15.08.09 18:15
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hoi Steffi,

Jo kei problem aber es wird sicher Mentig.

Oh, do wird sie vo mir sicher au gnervt sie weni die glich den ha isch e guete Tip messi.
Wär zwar gärn neume do in Basel und Umgebig gange aber es het irgendwie voll nüd gschids.



Messi vielmol isch mega lieb!!




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

 1 2 3 4
Kolibri   Schlossgarten   verlobt   Schützekäller   Rheinfelden   wohrschinlich   romantisch   Psycho-Klinki   nachvollziehen   eierschalefarb   verliebt   herabwürdigend   verheiratet   Psycho-Klinik   grüessli   Schützechäller   unvergässliche   unerwünschten   Schlossgarte   Hochsteckfrisure