| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schlossgarten Rheinfelden
 1 2 3 4
17.08.09 16:08
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hihi jä falls de würsch goh hoffi kriegsch en anderi nid die jung do!!
Domino i Lörrach sött au schöni ha eifach prislich chli höch!!
Falls ihr euch nonig fürd Location entschiede heit chönti euch Foti nach de Hochzit schicke wie de Saal de usgseh het

grüessli steffi

17.08.09 19:45
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hoi Steffi,

bi hüt spontan mit minere Trauzügin uf Aarau und sind döt in e super lade gange, i ha mi Traumkleid ändlich gfunde bi mega glücklich

Sicher würd mi freue e paar fötelis gse mi fründ het hüt am Fotograf aglüte ebe falls es schlecht Wetter wär und die hän gseit dass me föteli am negste Dag au könnt mache oder bi dr grien 80 unter de Bäum... Dass findi jo e mega doofi idee mues unbedingt öppis geeignets no sueche. evt im botanische garte bi abr nonie döt gsi miesst mol go luege.

liebi grüessli




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

17.08.09 20:36
surri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Kolibri

Bisch im Prisca Brutmode oder im Merys gsi z'Aarau?

Cu Surri

17.08.09 20:44
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Surri

Ich bi im Prisca Brutmode gsi. Isch wirckli super gsi d verkäuferin het mega geduld gha und super berote.

Liebi grüessli




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

19.08.09 10:18
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hey Jenny
Voll cool was hesch für es Kleid gnoh bisch im Merys gsi?

Jo a grüen 80 hämer au scho dänkt aber au under de Bäum wirsch nass janu i dänke es wird schön Wätter...

lg steffi

19.08.09 22:44
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Steffi

Ich bi in Priskas Brautmode gsi. Es isch wiss, obe mit so stickereie und eher so romantisch, uf dr site bi de Hüfte hets no e blueme und dezue e schöne lange Schleier wo wie swarovski steili druf het isch leider bitz schwer zum beschriebe. Und was hesch du für e Kleid?
bi froh hanis gfunde will mit minere grössi vo 1.50m isch das nid so eifach gsi..

Jo das stimmt hani au dänkt wo d fotografin dass gseit het. Genau immer positiv dänke. Falls mir no öppis in Sinn kunnt sag ich es dir.



Grüessli Jenny

*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

20.08.09 06:59
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Guete Morge Jenny

Oh dönt romantisch dis Kleid gseht sicher super us

Mi Kleid isch ivory (eierschalefarb) schlicht und eifach..Corsage isch wie gfaltet und het stickereie vereinzelt druf ufem ganze chled hets vereinzelt stickereie de stoff isch taft glänzt schön uf de site hani wie du en Blueme,Schleppe hani keini.. Vor paar monet bini im Cinderella gsi dört het mr min Papi en schöne Schleier so wie din mit Steinli druff kauft und es Diadem isch so en Hoorreif wo meheri reife het wo mr so usenand cha neh dört hets paar steinli dra das ischs so in etwa..Cha dr jo de e Bild schicke goht jo nümme lang

JO da wer lieb,falls mir no was ifalle wür sag ichs dir ufjedefall de au...

liebi grüessli steffi

20.08.09 19:29
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Steffi,

Oh toll sicher mega schön di kleid e Diadem bruch ich denn au no und schueh.. Aber i ha jo no Zit i gang den im Oktober go luege denn hän sie mehr uswahl. Jä kasch mir gern e Bild schicke bi mega gspannt ich schick dr denn au eins vo mir aber miestisch no bis im Juni warte..
hey wo losch du dini hoor lo mache und di lo schminke? hesch du öpper wo zu dir heime chunnt?

liebs grüessli, jenny




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

20.08.09 20:50
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Jenny
Jäää wot de gern au eis vo Dir

I ha e Kollegin wo Coiffeus isch,sie het i Basel Gundeli ihr Gschäft mi Papi fahrt mi de am Morge zu ihre.. Gschminkt wird i vo mim Schatz siner Kollegin wo Visagistin isch sie chunnt de aber zu eus heim...
Wo gosch de zum Coiffeur?

liebi grüessli steffi

21.08.09 19:31
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Sali Steffi,

Ok wirdsch du den becho

Ich bi selber Coiffeuse aber bi uns mache mir keini Hochsteckfrisure. Das isch praktisch wenn sie heime chunnt.

Liebs grüessli, Jenny





*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

 1 2 3 4
Psycho-Klinki   verlobt   verliebt   Schlossgarte   nachvollziehen   Kolibri   unvergässliche   herabwürdigend   verheiratet   grüessli   Rheinfelden   Schützechäller   romantisch   wohrschinlich   Psycho-Klinik   eierschalefarb   Schlossgarten   Hochsteckfrisure   Schützekäller   unerwünschten