| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schlossgarten Rheinfelden
 1 2 3 4
21.08.09 19:46
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hoi Jenny
Cool wo schaffsch den?
Hesch msn oder facebook chamer besser rede..isch schad gits do kei chat

22.08.09 22:30
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

Hey Steffi,

Nei ha leider kei MSN oder Facebook jo sag nüd finds au schad. Würds dr gärn säge wo i schaf aber nid grad do. Wilsch süscht mini email adrässä?




*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

23.08.09 19:37
Muggi 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

schick dr mail

10.11.09 09:06
monsterli 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

hey...
bi grad bitz am surfe für e fründin...
mir hei vor 5 johr im schlossgarte ghürotet und es isch grandios gsi.
mir göhn oft wider ane go ässe, wils eifach fründlich und lecker isch und me würklich au gnueg kriegt... i finds au nit überrisse tüür! (i kenn anderi lokal woni als tür tät bezeichne!)

i ha au scho gläse, dass si e all inclusive menu für fäscht hei, do isch denn glaub wii und wasser und kaffi drbi.

natürlich isch di ganzi sach usgfalle und es muess eim gfalle, aber es machts au romantisch.
(p.s. wenn mol gohsch go luege - dr wintergarte muesch am obe besichtige, am tag seht er chüel us)

grüessli

10.11.09 19:34
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

sali monsterli,

oh das isch toll dass z ghöre mir hän jetzt au bim schlossgarte buecht und wärdes denn am obe döt verbringe. jo es isch wirckli speziell aber romantisch
messi für dr tip mir wärde mol zobe verbi go goh luege.
hän ihr denn e DJ zobe organisiert oder wie hän ihr es gmacht mit dr musik?

ganz liebi grüessli

*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

24.01.10 03:14
monsterli 
Re: Schlossgarten Rheinfelden

hallo... sorry das das so lang gange isch mit dr antwort, bi ebe nit so viel meh do, wil i jo scho ghürotet ha...

also - mir hei e musiker gha, mir hätte eifach nie e dj wölle.
i bi nomol anere hochzit gsi dört, wo e super band gha het... amedeos hei die gheisse (vilicht findisch e homepage?!?) die sin ächt toll gsi, hei so chli alles möglichi gspielt und hei e tolli stimmig brocht.

je nach dem wie viel lüt ihr iglade heit, hets au schön platz zum tanze (mir si 40 gsi).

grüessli - wünsch euch en unvergässliche tag!!!

24.01.10 17:17
kolibri 

Re: Schlossgarten Rheinfelden

hey monsterli...

kei problem! sind inzwische döt gä ässä und me isst wirckli super. messi für dr tip wäge dr band! bi uns wärdes um die 55 si.... ich dänk mir wärde weder e band no e dj organisiere eifach biz musik im hintergrund ha.

messi vielmol es goht jetzt nüm lang





*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*

 1 2 3 4
verheiratet   Schützechäller   unerwünschten   Schlossgarten   eierschalefarb   wohrschinlich   herabwürdigend   Schlossgarte   Hochsteckfrisure   Rheinfelden   romantisch   verlobt   grüessli   verliebt   Kolibri   unvergässliche   Psycho-Klinki   Psycho-Klinik   nachvollziehen   Schützekäller