schöne Katholische Kirche im Baselbiet(evt.raum Fricktal)??? |
|
1 2
|
04.02.10 13:14
Gioia25
|
schöne Katholische Kirche im Baselbiet(evt.raum Fricktal)???
Hallo.
Wir wollten zuerst am 10.9.2010 nur in Zivil das Jawort geben und am Montag haben wir nun doch beschlossen noch am 11.9 Kirchlich zu Heiraten glücklich. nun kennt von eüch im Baselbiet oder raum Fricktal ne schöne Kath-Kirche??
Grüssle Gioia
|
|
|
|
04.02.10 13:38
Mmoni
|
Re: schöne Katholische Kirche im Baselbiet(evt.raum Fricktal)???
Hallo
Ich glaube im Baselbiet wirst du keine katholische Kirche finden, ausser vielleicht in grösseren Ortschaften, da das BL ja eigentlich ein reformierter Kanton ist. Vielleicht eher im Fricktal, aber genauer helfen kann ich dir auch nicht.
Vielleicht solltest du noch schreiben, was genau du suchst. Also ob klein oder gross, prunkvoll oder eher schlicht etc.
|
|
|
|
|
|
04.02.10 21:45
kolibri
|
hallo zäme,
also ich ka natürlich au de Dom in Arlesheim empfehle mir hürote döt
*verliebt 05.05.2005 verlobt 05.05.2009 verheiratet 26.06.2010*
|
|
|
05.02.10 15:23
Gioia25
|
danke vill mol für eüi antwortä.
Jo mir wei eigentlich au in Laufeburg in derä Wunderschöne Kirche hürote (da unses chind det au Tauft worde isch). Aber sganze Pfarramt isch nid ume und ich erreich niemerts und hüt hani verno das de Pfarre i de Ferie isch. Jetzt hani eifach chli bamel das es den scho bsetzt isch, und ha welle wüsse ob süscht au no schöni Kirchene het.
@Gloeggli: ja die kappellä wär au no sehr schön .
Merci und ich hoffe jetzt das ich gli mol bscheid bechume den das macht mi scho chlei chribellig.
Grüessli
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|