| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Seedamm Plaza
 1
30.09.09 14:19
gab1510 
Seedamm Plaza

Hallo zusammen

Kennt jemand das Gigerstübli im Hotel Seedamm Plaza? Wir suchen eine Location für rund 70 Personen im Raum Zürcher Oberland für Herbst 2010. Und das Seedamm Plaza hat uns diesen Raum vorgeschlagen. Ich bin mir nicht sicher ob es eher ein Seminarraum ist.

Falls jemand sonst noch tolle Locations kennt in dieser Region, würde ich mich sehr freuen über Vorschläge.

lg gabriela

30.09.09 14:49
Sistin 
Re: Seedamm Plaza

hallöchen =O)

mir hend s seedamm plaza au aglueget... d lüt sind sehr nett gsi und mir sind au scho det go esse und jedesmol isch es mega fein gsi... hend eus denn aber degege entschiede wills achli kalti rüüm sind und wenn du pech hesch no 2 anderi hochziitsgsellschafte i dä andere rüüm nebetdra sind.. das hend mir nöd wölle..
mir hend eus denn fürs al porto in lache entschiede.. unds kein moment bereut.. sisch eifach wunderschön gsi und s het alles perfekt klappet.. üsi gäst sind begeisteret gsi!! =O)

was süst no bekannt isch wär: s hotel schwane in rapperswil oder s panorama hotel im feusisberg obe... findi au beidi sehr schön....

viel spass bim ussueche..

grüessli
sistin

30.09.09 14:57
Lola

nicht registriert

Re: Seedamm Plaza

@gab1510

hallöchen

also ich bin mal im hotel schwane in rapperswil amä hochziit gsi. äs isch guät gsi. aber für mich häts eifacht viiiiieeel z wenig zässä gäh. regelrächti müsli portionä.
ok, ich issä rächt viel für ä frau, aber jedä maa hät nachher no hunger ka..(diä eintä sind sogar abgschlichä und händ im mc donalds no öpis gholt) :-(
_______________________
Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)

verheiratet: 18.06.10
kirchlich: 11.06.11

30.09.09 18:04
Stern 
Re: Seedamm Plaza

Wir haben am Abend im Seedamm Plaza gefeiert... allerdings nicht im Gigerstübli, wir haben es zwar auch gesehen... ich persönlich finde alle Räumlichkeiten sehr schön. Das mit den bis zu zwei Hochzeiten an einem Abend stimmt schon... wir hatten aber Glück, wir waren an diesem Abend die einzige Hochzeitsgesellschaft. Also ich würde das Fest wieder im Seedamm Plaza machen, wir hatten einen super Abend und da hatten nicht nur die Gäste sondern auch das Plaza einen sehr grossen Teil dazu beigetragen.

Lg
Stern


Wir haben am 10. Juli 2009 geheiratet!

30.09.09 20:18
Gloeggli 
Re: Seedamm Plaza

Ich ben au im Hotel Schwane amene Hochzyt gsie vor 2i Johr. Esch super schön gsie ! Wäg dä chline Portione chani nüt negativs säge, s Ässe esch super fein gsie. D Bedienig au. Super han ich halt d Lag gfonde, traumhaft schön.
Chans also nome empfähle

30.09.09 21:22
gab1510 
Re: Seedamm Plaza

danke vill mal für euchi antworte. ja s al porto hämmer au aagluegt, gseht super us, aber döt isch dummerwiis gnau a säbem samstig wo mir möchted chilbi und äs heigi dänn nienets parkplätz...:-( mal luege, ich glaub mer gönd eifach mal alles go aaluege:-)

lg

 1
begeisteret   persönlich   Seminarraum   verheiratet   rapperswil   Hochzeitsgesellschaft   feusisberg   Räumlichkeiten   viiiiieeel   Gigerstübli   Seedamm   hochziitsgsellschafte   Vorschläge   vorgeschlagen   beigetragen   entschiede   regelrächti   wunderschön   allerdings   abgschlichä