| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Suche Location für Hochzeitsfeier
 1 2
24.11.08 15:56
sandy 

Suche Location für Hochzeitsfeier

Hallo Zäme

Mir sueche e Location für üses Hochzitsfest.(Kanton Bern oder ämu nid zwit weg)

Söt öppis härzigs si, nid ztür, für 50-70 Pers. u würde gern säuber dr Partyservice lo cho.

Hei zerst nach Schlösser u Burge gsuecht, aber leider si di no recht tüür u hei Sperrstunde.


Hätt öper vo euch e Idee?

Mir hürote am 15. August 2009

Sandy

25.11.08 07:59
Inessa

nicht registriert

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Schau doch mal unter www.raumsuche.ch ? ich bin leider nciht aus der gegend. viel glück!

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

25.11.08 11:04
aschera 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

hallo sandy

hmm der kant. bärn isch gross.... i welere gägend suechsch de??? oberland.... seeland.... mittelland....?

lg aschera

25.11.08 12:00
sandy 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Hoi Aschera

Mir wohne in Stude (nöchi Biel) u mir hei dänkt so ir Umgebig vo 45 Outofahrtminute liegt scho no dinne.

Grüessli

Sandy

25.11.08 12:01
sandy 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Hoi Aschera

Mir wohne in Stude (nöchi Biel) u mir hei dänkt so ir Umgebig vo 45 Outofahrtminute liegt scho no dinne.

Grüessli

Sandy

25.11.08 12:06
sandy 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Hoi Aschera

Mir wohne in Stude (nöchi Biel) u mir hei dänkt so ir Umgebig vo 45 Outofahrtminute liegt scho no dinne.

Grüessli

Sandy

26.11.08 09:57
aschera 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

hoi sandy

ganz genau agabe cha ig dir leider nid gä.... aber heit dir nid schöni grossi waldhüttene ihr umgäbig?? oder so bootshüser am bielersee??

mues mau umefrage, mi papi isch ihr nöchi vo dir ufgwachse... vilech chunt ihm öpis i sinn...

ah vilech gits ou e gmüsler wo sini schür duet vermiete zum teil si die ja superschön....

lg aschera

26.11.08 10:33
sandy 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Hoi Aschera

Yo für Bootshus am Bielersee heimer scho gluegt aber isch nid grad schön dört, u grad ar Stross a. Aber das wär scho no so e Idee.

Waldhütte heimer do Z Stude scho e sehr schöni womer o scho Partys gfieret hei.
Aber das heimer äbe nid unbedingt wöue für d Hochzit.

Oder natürlech das mit dr Schür wär sicher o geniau.

Wär super we di Papi öppis wüsst.

Grüessli

Sandy


26.11.08 10:36
aschera 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

ig bis nomau....

ha grad e site gfunde woni no nid schlächt finde, und es het e burehof dinne zwüsche aarberg & biel ig dänke äua so umgäbig lyss....

http://www.ausflugsziele.ch

viel spass bim stöbere!

es grüessli
aschera

26.11.08 10:55
sandy 

Re: Suche Location für Hochzeitsfeier

Merci viu mau für dini super Idee!!!

Aber i ha äbe scho bi däm Burehof nochegfrogt u a üsem Hochzitstag si si äbe leider usbuechet.

Aber i luege mou witer uf dere Site. Gseht no guet us. Merci viu mou.

Grüessli

Sandy

 1 2
Location   Partyservice   bielersee   Deutsch-Schweizer   wunderschöni   nochegfrogt   empfählenswärt   waldhüttene   Hochzitsfest   ausflugsziele   kirchlichen   Outofahrtminute   sutz-lattrige   vonruettegut   unbedingt   aschera   Grüessli   Hochzitstag   Sperrstunde   Hochzeitsfeier