| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Suche noch eine Musik!
 1 2 3
14.12.12 08:17
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

so cool! was suechsch denn du för musiker Bow? i sueche eifach e sänger met enre akkustische Gitarre wo es paar lieder spelt ade trauuig.

14.12.12 08:27
vegination 
Re: Suche noch eine Musik!

So, hab das jetzt auch mal ausprobiert. Mal schauen, ob/wer sich da meldet. Ich find's noch ziemlich schwierig anzugeben, was man eigentlich möchte. Am liebsten hätte ich ne grosse Bande, aber das kann ja kein Mensch bezahlen. Ich war mega erstaunt, wie teuer schon allein diese sogenannten Hochzeits-DJ's sind. Hab den Posten auf dem Hochzeitsbudget-Plan ehrlich gesagt total unterschätzt.

14.12.12 08:46
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

jo vol! allgemein hetti eher denkt dass s esse s züre esch ond de apero. aber es send d lütwome angagiert. d musik, de fotograf, d person wo eim trout... do beni ehrlech gseit au sehr öberrascht gsi....
jo musch de verzelle ob sech öber gmeldet het!

14.12.12 09:05
vegination 
Re: Suche noch eine Musik!

Ha! so schnell geht's. Es hat sich tatsächlich schon einer gemeldet. Ich kopier einfach mal den Text hier rein:

Meine Gage für 5 Stunden Top Musiker Beni, erweitert mit Wunschkonzert -Disco-International, beträgt Fr.880.-

Weitere Infomationen finden Sie bei : bea-dienstleistungen.ch

Das hört sich vom Preis her natürlich verlockend an, aber die Hörproben, muss ich ganz ehrlich sagen, haben mich jetzt nit so überzeugt. Is doch eher ne Stimmungsmusik für ältere Semester, hatte mir schon eher was moderneres vorgestellt...mal schauen wer sich noch meldet :-)

14.12.12 09:10
Bow 

Re: Suche noch eine Musik!

mir sueche e Band wo am Obe im Restautant spielt. Am liebste hätt i sone fetzigi Rockabilly Band aber denn chöne sich dGäst gar nüm mitenand unterhalte.
Was mir nid wei isch ebe genau sone Stimmigs- Schunkelmusik... Isch irgendwie no schwer e guete Kompromiss zfinde zwüsche Unterhaltig aber nid grad Konzert mässig

14.12.12 10:12
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

hm velecht wer de gavin james no öpis wo euch chönt gfalle bow. er het eus gschrebe ond i fende sini musik cool, aber vom stil her passt das ned so zo eusere hochzit.. aber mer gfallt de stil glich mega, het mer fasch echli weh do ehm müsse en absage zschribe.. ond er verlangt nome %==.-! wasi hammer fende. www.gavinjames.ch

17.12.12 13:58
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

juhuuu das met plan-dein-fest.ch esch de bescht tipp gsi öberhaupt!!!
mer hend 2 super musik jetzt grad definitiv zuegseit!!!
ha so freud!!!!! es send 2 jungi manne us winthertur. de eint singt und spellt gitarre ond sin koleg begleitet ehn metem bass!
i freu mis so! si töne super und hend gseit es esch gar kes problem neui lieder izspele und de priis esch sensationell!!!
merci tusigmol för de tiipp!!!!!!!

17.12.12 15:29
Bow 

Re: Suche noch eine Musik!

Ou elea, das freut mi sooo für euch Jetzt sit dir au scho lang am sueche und am überlege. Wieder e Poste wo de chasch abhöckle

Bi mir het sich leider nüt ergeh. Ha 6 Offerte becho und die einzig wo eus gfallt si ztür I glaub i bi eifach zu wählerisch...

17.12.12 17:16
steffi84 

Re: Suche noch eine Musik!

He elea super freu mi für euch....

Bow nit dr chopf lo hänge. Dir findet sicher au no öber. Wie tür isch den dä wo euch gfalle würd? Evt würd öber als gschenk öbis dra geh?

17.12.12 20:44
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

bow wie vell hends denn verlangt? sends vell öber euchem budget? wenn si euch wörkli mega gfalle chasch das velecht amene andere ort weder ispare? mer hend jez au meh före fotograf usgeh as mer denkt hend, aber met em super priis vode musiker glichtsechs schön weder us!

merci, i freu mi so! sesch vorallem genau das woni gsuecht ha. gitarre ond e tolli ruchigi männer stemmt! i liebe das esch ehner speziell well di meischte doch eher fiini frauestemme hend ade hochzit (ame a dene woni bes jez gast be gsi)

mönd mol go lose:
http://www.fabevega.com/kerb/music/
woni hallelujah ghört ha, hani grad denkt das tönt so cool das wetti au ade hochzit

 1 2 3
schwierigerä   Stimmungsmusik   eigentlich   Schunkelmusik   Inserat   optimistisch   Hochzitsvorbereitige   plane-dein-fest   Klavierspieler   funktioniert   Hochzeits-DJ   Musiker   Hochzeitsbudget-Plan   Entscheidige   E-mailbriefchaste   bea-dienstleistungen   Wunschkonzert   Alleinunterhalter   sensationell   plan-dein-fest