Suche noch eine Musik! |
|
1 2 3
|
|
|
|
|
|
18.12.12 15:00
steffi84
|
Re: Suche noch eine Musik!
Ohohwow. Das find i au chli happig. Ich ha au äs buget bis max 2000.- ka 1500.- ah geh. Es melde sich scho au komischi aber du muesch halt chli ussortierä... Was füre Stil weit ihr den? Gäll für zobe weit dir öber?
|
|
|
|
19.12.12 21:01
Slash
|
houu.. bi mir funktioniert leider de Link nid Bi uff de Suechi nacheme Klavierspieler für mi Yzug (s'Intro vo "November Rain" )
Edit: Jetzt funktioniert de Link wieder. Gib jetzt dört moll mi Inserat uf!
Zuletzt bearbeitet am 19.12.12 21:04
|
|
|
21.12.12 10:42
Melanie83
|
Jaaa ich liebe Plan dein Fest – hans auscho für firmealäss brucht super sach… eifach wichtig dass wenner öbber gfunde hend dasser sinserat gad lösched will dmusiker zahled öbbis defür dassi euchi zuegangsdate bechömed und isch denn ja für die au blööd wenns zahled aber ihr gar niemerd meh sueched (min brüeder isch innere band und hedmer das äbe mal gseid)…..
|
|
|
30.06.13 12:00
Harmony87
|
Mer hend eusi Band au über Plan dein Fest gfunde. Isch echt super, vor allem dass mer gnau chan ageh, was mer suecht und welles Budget mer zur Verfüegig het. Hend allerdings eppe dreimal müesse es Inserat verlängere, bis mer die richtig Band gfunde hend. Jetzt freue mer eus sehr. Sie sind zu zweit, Frau het e super Stimm und er het Gitarre mega im Griff. Insgesamt hend mer sie jetzt für 5 Stund buechet (Coversongs) und kostet eus 1000CHF. Für Überstunde wends nur 150 CHF.
|
|
|
14.01.15 23:48
Rebecca002
|
Händ ihr scho was gfunde? Es isch uuu schwer was guts und bezahlbars zfinde....
Mir händ doch no Glück gha und händ dä Saxophonist Gerard i glaub er heisst Saxdj.rocks a dä hochziit gha. Echt da HAMMER gsi. Er spielt nöd nur Saxo sondern singt und leit au als DJ uf. Agfange a dä Zeremonie mit Lounge Musik und Sax, mega! Den am abig hät er richtig cool stimmig gmacht mit Party Musik. Sogar mis grossi hät Tanzt. Party isch bis am 3 gange und er isch bis zum Schluss dabi gsi. Mit da Zeremonie, Saxophonne,Gsnag und Uflege händ mir 2950.- zahlt. Mir hetted au gern a Sängerin für i da kirche gha aber sie allei hät 1500 welle nur für 2 Std. Plan dein Fest funktioniert bi mir nöd :(
Zuletzt bearbeitet am 14.01.15 23:48
|
|
|
|
1 2 3
|