| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Suche noch eine Musik!
 1 2 3
18.12.12 08:01
Bow 

Re: Suche noch eine Musik!

Also die Band wo mir so toll finde chostet 2900.-, si spiele aber "nur" 120min über de Obe verteilt.
Klar es isch scho so, mir hei jo au e günstigere Fotograf denn chönt me scho für dBand chli meh usgeh. Aber irgendwie reuts mi, wil i eigentlich gmeint ha dMusik wird nid mol anöchernd so tür

Ha übrigens din Link agluegt, tönt würklich mega schön wie er singt und spielt. Buechet ihr en für dChilche?

18.12.12 09:01
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

jo doch das fendi jetzt au no vell!
hesch du bi plan-dein-fest.ch doch au chöne s budget awähle oder? wiso hend sech denn die öberhaupt gmeldet wen si türer sind?
i wörd nonid ufge! wart emol velect chöme nome agebot ine ond sosch machsch es neus inserat!! wel wenn meh usgesch asd eigentli wetsch de füehlsch di nachetene schlecht! s geld döf di ned reue!!!

aso si werdet ade trauuig dosse spele.. nachetene bim apero ond am fest hemmer kei live musig!!

18.12.12 14:35
Bow 

Re: Suche noch eine Musik!

Mir hei eigentlich es Budget vo 2000.- igrechnet. Und bi Plan dein Fest hani halt de Range 1500.- bis 3000.-gwählt. Isch biz doof i weiss, aber 1000.- bis 1500.- hani nid wele neh wili denn wieder sGfühl gha ha es melde sich keini rechte Bands.
Jetzt hani de Seich

18.12.12 14:55
elea 

Re: Suche noch eine Musik!

i ha me budget gha förd hochzit und de denkt i schüsse mol onde ine ond wähle 200-500 a. wen sech niemert meldet erhöh is ond sosch hani glöck gha!! i wörd de account lösche und neu mache met 1000-1500! z verlühre heshc nüt! ond es hend sech jo schnell öper gmeldet!

18.12.12 15:00
steffi84 

Re: Suche noch eine Musik!

Ohohwow. Das find i au chli happig. Ich ha au äs buget bis max 2000.- ka 1500.- ah geh. Es melde sich scho au komischi aber du muesch halt chli ussortierä... Was füre Stil weit ihr den? Gäll für zobe weit dir öber?

18.12.12 17:07
Bow 

Re: Suche noch eine Musik!

Also i ha euche Rot zHerze gno und e neus Inserat gschalte mit Budget zwüsche 1000.- und 1500.-
Mol luege was jetzt passiert.
Steffi84 was heit dir eigentlich für Musik buecht?
Also mir hätte gern Country oder Rockabilly Musik

19.12.12 21:01
Slash 

Re: Suche noch eine Musik!

houu.. bi mir funktioniert leider de Link nid Bi uff de Suechi nacheme Klavierspieler für mi Yzug (s'Intro vo "November Rain" )

Edit: Jetzt funktioniert de Link wieder. Gib jetzt dört moll mi Inserat uf!

Zuletzt bearbeitet am 19.12.12 21:04

21.12.12 10:42
Melanie83 

Re: Suche noch eine Musik!

Jaaa ich liebe Plan dein Fest – hans auscho für firmealäss brucht super sach… eifach wichtig dass wenner öbber gfunde hend dasser sinserat gad lösched will dmusiker zahled öbbis defür dassi euchi zuegangsdate bechömed und isch denn ja für die au blööd wenns zahled aber ihr gar niemerd meh sueched (min brüeder isch innere band und hedmer das äbe mal gseid)…..

30.06.13 12:00
Harmony87 
Re: Suche noch eine Musik!

Mer hend eusi Band au über Plan dein Fest gfunde. Isch echt super, vor allem dass mer gnau chan ageh, was mer suecht und welles Budget mer zur Verfüegig het. Hend allerdings eppe dreimal müesse es Inserat verlängere, bis mer die richtig Band gfunde hend. Jetzt freue mer eus sehr. Sie sind zu zweit, Frau het e super Stimm und er het Gitarre mega im Griff. Insgesamt hend mer sie jetzt für 5 Stund buechet (Coversongs) und kostet eus 1000CHF. Für Überstunde wends nur 150 CHF.

14.01.15 23:48
Rebecca002 
Re: Suche noch eine Musik!

Händ ihr scho was gfunde?
Es isch uuu schwer was guts und bezahlbars zfinde....

Mir händ doch no Glück gha und händ dä Saxophonist Gerard i glaub er heisst Saxdj.rocks a dä hochziit gha. Echt da HAMMER gsi. Er spielt nöd nur Saxo sondern singt und leit au als DJ uf. Agfange a dä Zeremonie mit Lounge Musik und Sax, mega! Den am abig hät er richtig cool stimmig gmacht mit Party Musik. Sogar mis grossi hät Tanzt. Party isch bis am 3 gange und er isch bis zum Schluss dabi gsi. Mit da Zeremonie, Saxophonne,Gsnag und Uflege händ mir 2950.- zahlt.
Mir hetted au gern a Sängerin für i da kirche gha aber sie allei hät 1500 welle nur für 2 Std.
Plan dein Fest funktioniert bi mir nöd :(

Zuletzt bearbeitet am 14.01.15 23:48

 1 2 3
optimistisch   Musiker   Schunkelmusik   bea-dienstleistungen   Hochzeitsbudget-Plan   Alleinunterhalter   Wunschkonzert   plan-dein-fest   eigentlich   Klavierspieler   E-mailbriefchaste   plane-dein-fest   sensationell   funktioniert   Hochzitsvorbereitige   Inserat   Hochzeits-DJ   Entscheidige   schwierigerä   Stimmungsmusik