| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Trauung und Aperolocation Kanton Zürich
 1
05.01.10 20:53
Panter 
Trauung und Aperolocation Kanton Zürich

Hallo Zämme

Ich bin ganz neu und stell sicher e Frag die scho es paar gstellt händ!

Min Schatz und ich wend im September hürate und bis jetzt chunt Kapelle Gfenn oder Nürensdorf in Frag. Jedoch suechet mir i dä Umgäbig e Aperolocation (muess ebe nöd umbedingt es Resti si).
Hät öper grad e Idee?
Weg dä Trauuig das chent au en andere Ort si eifach kei Chile. Wenn da irgend öper no e anderi Idee het, ich bin offe für fascht alles!

Danke für eui Antworte.

Grüessli Panter

05.01.10 22:02
Jeanine 
Re: Trauung und Aperolocation Kanton Zürich

hei panter!

ich bi zwar vom kanton schwyz und weiss nid genau wo die orte sind wo du seisch, aber mir hän mal no z restaurant halbinsel au agluegt gha. das isch mega schön, ussicht etc. etc... hammer! mir händ üs denn aber degäge entschiede will me ächt min. so 60 lüt (weisses nüme so genau) sii muen für de saal z miete de gross (und die klinere sind nid so schön) und z resti relativ tüür isch. aber villicht wärs für eu en bsuech wärt? d location etc. isch ächt HAMMER :)

wenn im september isches so wit? mir hüratend au im september, am 24. zivil und am 25. kirchlich ;-)

liebi grüess

05.01.10 22:32
calla 
Re: Trauung und Aperolocation Kanton Zürich

bin eben auf einen interessanten link gestossen, evt. hilft dir dieser weiter:

www.die-kirchen.ch

lg, calla

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

 1
Nürensdorf   gestossen   halbinsel   Grüessli   hüratend   die-kirchen   restaurant   umbedingt   kirchlich   September   entschiede   villicht   °oO°oo°   Trauung   location   Kapelle   gstellt   Antworte   Aperolocation   interessanten