trauungsort unter freiem himmel - berner oberland |
|
1 2
|
|
|
23.07.09 12:43
Sternenmeer
|
Re: trauungsort unter freiem himmel - berner oberland
Wie wäre es z.B. auf dem Thunersee / auf einem der schönen Schiffe? Bietet viele Möglichkeiten. In jeder Hinsicht ... Wetter, Essen usw.
Und - ist gar nicht so teuer. Zumindest viiiel günstiger als Schloss Schadau. :-)
Grüessli
Sternenmeer
|
|
|
|
23.07.09 13:12
prinzaessin
|
Fründe vo mier händ vor zwei Jahr am Thunersee ghürate, uf de Seewiese Einigen. Isch mega schön gsi, d'Bruut isch denn au gad ufeme Böötli bracht worde...
|
|
|
23.07.09 16:48
dindla79nicht registriert
|
Hallo Prinzaessin
D Cousine vo mir Mutter het vor vier Jahr am Blausee ghürote. I bi säuber nid dört gsi si. Sie hei dört im engschte Kreis zivil ghürote und hei när später no im grösser Kreis eifach äs Fescht gmacht. So wie si aber vom Blausee gschwärmt hei muess mega romantisch gsi si. Gang mau uf blausee.ch und när unter events.
Hoffe das dir öie Traumort findet.
Grüssli Dindla
|
|
|
23.07.09 21:34
ska79nicht registriert
|
mir hürate in sigriswil uf ere wiese vorme burehof!! fröie mi scho mega druf. cha dir de schüsch ou äs paar adresse gä. liebe gruess ska
|
|
|
|
24.07.09 09:36
dindla79nicht registriert
|
Hoi Blumenfee
Sorry, do hani di gester doch glatt mit em falsche Name agsproche. Tuet mir leid.
Schöns Tägli u gueti suechi no!
Dindla
|
|
|
|
24.07.09 10:20
Soefeli82nicht registriert
|
Hallo Prinzässin alias Blumenfee
Mir hei vom Blausee per Mail mals äs paar unterlage übercho. wet wosch, schickä ig dir diä hurti witer...
schöne tag
soefeli
|
|
|
|
1 2
|