| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Unter freiem Himmel Region ZH
 1
26.08.12 12:26
cream_tangerine 

Unter freiem Himmel Region ZH

Da man in der Schweiz ja leider keine zivilen Trauungen unter freiem Himmel halten kann überlegen wir uns jetzt entweder eine freie Trauung in der CH nach der zivilen Trauung auf dem Standesamt zu haben oder das ganze einfach nach England zu verlegen (da mein Freund aus England kommt und man dort ohne weiteres den Standesbeamten irgendwo hin bestellen kann ).

Wenn es aber zur freien Trauung kommt wären wir auf der Suche nach einer schönen Location im Freien (evtl. auch an einem See). Eine Möglichkeit wäre evtl. im Garten oder vor einem Restaurant/Schloss etc oder aber auch einfach eine Wiese, die man Mieten kann und auf der man auch ein grosses Zelt platzieren könnte.

Wenn irgendjemand Erfahrungen mit solchen Locations gemacht hat oder eine solche kennt, wäre ich sehr froh um Tipps

26.08.12 12:37
happy83 
Re: Unter freiem Himmel Region ZH

wissebachpunktch, das ich mega herzig mit viel liebi gmacht mini schwöschter het dert ghürate...mega schön

26.08.12 16:35
cream_tangerine 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

Oh WOW! das isch ja dä hammer! ich glaub, ich han mich gad chlii verliebt. muss det umbedingt mal go verbi luege
Danke dier viel mal!

26.08.12 17:08
happy83 
Re: Unter freiem Himmel Region ZH

Ich chan dir sägä in natura isch es no viel schöner!!! Ich gfinde d`fotos bringets nid so guet übere

27.08.12 11:16
orchidea 
Re: Unter freiem Himmel Region ZH

Hi cream_tangerine

Freunde von uns haben dieses Jahr ihre Zivile Trauung in der "Seebad Enge" am Züri See gefeiert. Ich fands super!! Coole Location mit Ferien-Feeling
evtl. wäre das auch was für euch?

LG
orchidea

27.08.12 13:04
cream_tangerine 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

hey orchidea
Kommt auf meine Liste und werde es mir definitiv ansehen. Danke für den Tipp!

27.08.12 15:07
valey 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

Hallo :)

Schloss Schadau in Thun :) der ist wuuunderschön

oder Züri heds Restaurant Luegeten
hed en Park und de heds en riesigi wiese wos tüend so zält mit wissi tüecher ufstelle
richtig schön!! und gsehsch uf de ganz Züri See abe, und bi Sunneuntergang no schöner :D

27.08.12 16:35
cream_tangerine 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

valey:
Hallo :)

Schloss Schadau in Thun :) der ist wuuunderschön

oder Züri heds Restaurant Luegeten
hed en Park und de heds en riesigi wiese wos tüend so zält mit wissi tüecher ufstelle
richtig schön!! und gsehsch uf de ganz Züri See abe, und bi Sunneuntergang no schöner :D


Schloss Schadau han i au scho agluegt. Das isch würklich wunderschön! S'xeeht uus wie im Märli

Restaurant Luegeten kenn i nöd, xeeht aber au schön uus. Super Uussicht! Danke für dä Tipp!

27.08.12 16:39
valey 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

ja es isch würkli wie im Märli bis mal go aluege :D hehehe..
und enne im Schloss isches echt traumhaft gmacht.

Das in Pfäffike isch aber au super muesch mal go aluege hehe

27.08.12 18:31
cream_tangerine 

Re: Unter freiem Himmel Region ZH

ja das in Pfäffike han i scho gseh. ich find au d'umgebig mega gmüetlich det

 1
ufstelle   Erfahrungen   Ferien-Feeling   Restaurant   schwöschter   Schloss   Möglichkeit   irgendjemand   wissebachpunktch   schöner   platzieren   Standesamt   traumhaft   Trauung   definitiv   wuuunderschön   Standesbeamten   wunderschön   Luegeten   Sunneuntergang