| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wann Restaurant reservieren?
 1 2
26.04.13 09:40
thomel

nicht registriert

Re: Wann Restaurant reservieren?

Jaaa der liebe Preis, der wäre dann auch noch sehr wichtig, will ja kein Kredit aufnehmen oder im Kartoffelsack erscheinen Na du siehst es wird schwierig. Vielleicht doch Kartoffelsack

26.04.13 09:44
FringillaVigo 

Re: Wann Restaurant reservieren?

Na mit Schleifchen dran und einem Schleier würds vielleicht gehen Nein ehrlich, das Budget ist wohl das grösste Problem. Unsere erste Wahl ist daran gescheitert, aber ich denke, wir habens nun nicht mal schlechter getroffen.

26.04.13 09:48
thomel

nicht registriert

Re: Wann Restaurant reservieren?

26.04.13 11:05
MsJenaya 

Re: Wann Restaurant reservieren?

Mir hei üses Resti 10 Monet vorhär reserviert. Eifach grad nach üsere Verlobig. Denn hei mer no kes genaus Datum gha und är het für üs eifach mau 3 möglechi Date reserviert wo mir ihm de 6 Monet vorhär genau bestätiget hei welles dases jetz isch. Da mir nur standesamtlech hürate hei mer müesse warte bis 6 monet vorhär will mer dr termin ned ender het chönne veribare.

26.04.13 14:47
Feeldgood84 

Re: Wann Restaurant reservieren?

Warschindlech isch es aube am Samschtig Obe schwierig e Location z'finde?

I ha drum zerscht ou Bedänke gha wüu mir scho 2 Mönet nach der Verlobig hürote und drum erscht denne es Resti hei afoh sueche (mir hürote "nume" zivil und hei drum für amene Fritig Obe e Saal gsuecht) und üses Datum isch erscht no im Mai.

Aber aui Resti woni agfrogt ha (sicher öpe 5-6) hei no Platz gha...das het mi totau überrascht...aber äbe - am Samschtig Obe gsehts äuä anderscht us

26.04.13 16:17
sonne13 

Re: Wann Restaurant reservieren?

mir hend euses lokal au 14mönet vor de hochziit reserviert - för en friitig. die hend denn gmeint, es seig gar ned z'früeh, scho bald wärdis aafroge hagle und de seiged date im herbscht seehr gfrogt. ech dänke es chunnt ufs lokal druuf aa... mir sind emu sehr froh gsii hend mer grad gfrogt!!!

26.04.13 16:46
CoRa 

Re: Wann Restaurant reservieren?

hallo thomel, wir hatten uns ein Lokal ausgesucht und gedacht 15 Monate im Voraus sei genug früh- denkste! Das Lokal war bereits ausgebucht. Meine Kollegin war kürzlich an einer HZ eingeladen wo in diesem Lokal stattgefunden hat, sie hat gemeint so gut hätte sie noch an keinem HZ gegessen-soll was heissen!

26.04.13 19:33
tabalina

nicht registriert

Re: Wann Restaurant reservieren?

Wir haben 1 1/2 Jahre unser Wunschrestaurant gebucht.

 1 2
reserviert   schlussendlich   reservieren   restaurants   stattgefunden   Wunschrestaurant   anspruchsvoll   Hochzeitstauglich   gegessen-soll   zämägschissä   komplizierten   Preisleistungsverhältnis   Warschindlech   Restaurant   ussergwöhnlichs   in-der-Region-bleiben   FringillaVigo   Riesengedanken   standesamtlech   Kartoffelsack