Wer kennt diese Restaurants? |
|
1
|
23.11.09 14:51
Saraanicht registriert
|
Wer kennt diese Restaurants?
Wir haben zurzeit 3 Restaurant in der engeren Auswahl:
Landgsasthof Hotel Wassberg, Forch RömerTurm, Kerenzerberg Golf Kyburg, Kemptthal
Kennt jemand eines von diesen Restaurant beziehungsweise kann sie empfehlen oder eben nicht empfehler für Hochzeit?
Merci für aui Feedbacks..
Lg Saraa
|
|
|
|
|
23.11.09 23:14
Saraanicht registriert
|
Re: Wer kennt diese Restaurants?
Hallo Stern
Danke für din bricht, de RömerTurm gfahlt eus sehr, nur seinzige problem isch, mir hend eh Stund Autofahrt biss dete anä und drum sind mir eus nöd sicher, ob das echli zwiet weg isch??
Was meinsch du, isches zwiet?
Grüessli Saraa
|
|
|
24.11.09 12:49
Jeca
|
Wir haben den Wassberg mal besichtigt... Die Aussicht ist einfach traumhaft, doch der Saal hat uns persönlich überhaupt nicht gefallen... Ein bisschen seeeeehr rustikal... Aber solche Dinge sind bekanntlich ja Geschmackssache :-)
11.06.2011 - aus 11 Jahren Beziehung wird eine Ehe
|
|
|
|
24.11.09 15:56
Saraanicht registriert
|
Ja das mitem Car isch scho chli tür mir hend es agebot becho für 1100.-...mir hend eus suscht no überleid das eifach es par lüt mitänand det anä fahret das nöd jede allei muss fahre, so würd sich das mitem car erledige... Was bim RömerTurm no chli schad isch, das es nöd eh wissä oder so het, womer no chan Föteli mache, wiä het dini schwöster das gmacht weg de Föteli bidä Location?
|
|
|
|
24.11.09 22:25
Saraanicht registriert
|
Mir händ en besichtigungs termin gah, aber leider isch eus gnau diä frag weg de föteli erst nachher in sinn cho,aber ich denke da gits sicher eh lössig. Danke viel mal für dini infos...:-)
lg Sara
|
|
|
|
16.12.09 17:06
Saraanicht registriert
|
Hallo Stern
Nei mir hend eus nonig entschiede, mir sind nonig 100% davo übezügt und no chli am witer luege, da mir erst am 11.06.2011 hüratet hend mir zum glück no chli zit;-)
Grüssli
|
|
|
|
1
|