09.05.09 |
|
1 2 3 4 5 .. 8
|
27.03.09 07:52
Cindy
|
Re: 09.05.09
aha oke, dänn isch alles klar =)
ja mi müänd na namenstäfeli mache, dä apéro bstellä, s'gspröch mitem pastor sueche, und halt vieli chlinigkeite.. mir chunt immr wiedr was in sinn, und dänn wirdi wiedr nervös, wili s'gfühl han mi schaffets nid... abr es klappet scho!!
Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!
|
|
|
|
|
29.03.09 21:20
Cindy
|
mir gaz genau glich! ich bin au eher die xi, wo xeit hätt chum etz machemr, odr mer müänd na etc. das mögeds amel ebä scho nid so verträge, und ja, ich bi dänn halt äfach so. abr has etz au chli müässe lärne, dasi ihn nid z'viel däf stressä suscht fangemr nur a striite, und das isch jo au nid so lässig!
na genau 6 wuchä! i froi mi sooo druff!
wänn häsch du eich dä polterabig?
|
|
|
|
|
|
30.03.09 17:27
Cindy
|
neinei er hätt mi nanig xeh, dä chleidr müller und d'milojka isch ebä fascht binenand, und wo ich bi go s'chleid aaprobiere isch er i dä zwüscheziit dä aazug go aaluege =) mi händ ois bedi nanig xeh..
nei bi dä milojka hätts eich nid wüki chleidr fü männr sorry..
mir gönd am sunntig mittag, id USA.. knapp 4 wuchä und ihr? =)
ja ich froi mi eich scho, abr ebä i verstah di, wänn du nachli skeptisch bisch.. weisch halt scho nid was lauft und villicht gfallz eim ja gar nid.. ich wär bi mim au chli skeptisch, abr mini trauzügin isch ebä au mini beschti fründin, und mi känned ois scho sit geburt, vo dem her vertrau ich ihre scho, dases guät chunt! und ich dänke nid das bi dir alli chömed, git immr es paar wo dänn gad nid chömed..
aso diä wo am 18. hürated sind da nid im forum, und min schatz und ich gönd vermuetli au nid (sind eh nur an apéro iiglade) abr mir händ ebä es paar gmeinsami kollege, und die chönted dänn jo nid an polterabig cho.. drum machemrs scho am 11.04.
mir händ amne samschtig wellä, wil nid alli frei bechömed und ja mi händ nachhr halt na wellä go ässe und so, und dänn hämmr au gnuäg ziit, au das mr am nöchschte tag na chönd uusschlafe
chunsch du etz eich au definitiv an bruutträff?
|
|
|
31.03.09 08:41
Kaz
|
Morge Cindy
Ich kennes jo, respektive weiss eifach wo die beidä Läde send, aber hät jo chönne si, das Milojka Herrechleider gha hätt... Hesch dä du dis Chleid bidä Milojka kauft?
Wow, 4 Woche USA! Cool, min Verlobt währ au gern id USA aber nor för 2 Woche gangni ned detöbere... Wobi jetzt gömmer uf Mauritius... Au ned schlächt, aber wenigstens het mer dEnsle besechtiget i 2 Woche...
Nomol uf min Polterabig zcho... Es esch eigentlich au mini Fröndin, und mer känned eus au scho extrem lang (2 Primar) aber es send so siite a ere vörecho woni ned kännt ha a ere. Z.B. so en art EGO schene met vorbereite (nur sie und dä Brutfüherer, und mini Fäm erreicht sie ned...) au fahrt sie chli meh die Gedegner und tüürer (komplizierter) Schene und mer send doch eher eifachi und Unkompliziert, lieber Fästbänke als tüüri schöneri Tesch (weisch wie i mein). Aber das het sie, wellsi vom Gschäft her emmer so Meetings muen Organisiere. Dä chont sie ned so wäg vo dä Gedegne Gschäfts art... esch jo au ned wiiters schlemm, wenni ned meh muen Zahle wäge desse... Das mich das Stört dass mini Fäm und Schwö sie ned chöne erreiche und Idee bistüüre verstoht min Zuekönftig ebe ned so (und get au weder meinigsverschedeheite woni zwenig glasse seig)... Jo so esch mini Vorfreud chli trüebt (vellecht beni jo au sälber schold?? )
Jetzt beni aber vom Polterabig Thema abgweche, sorry... ...und bim Polterabig hani chli die glich beförchtig gha, chönt ere gfalle ned mer... Aber ich han si gester troffe und dänke es chont jetzt doch ned so schlächt Luege mer mol und send gspannt!
Mer Hüratet ja amene Dienstag Zivil und ich han am Mettwoch emmer frei (wobi ich han dä Mai jetzt Urlaub) und so muen min Maa halt mindestens am Morge frei näh!! Er het doch tatsächlich sgfühl gha, er goht am morge ganz normal weder go Schaffe... und Ziitlich esches au ned so es Problem, mer hüratet am 5fi.
Ja ich chome scho au. Wenn nüüt derzwösche chunt. Ben uuu gspannt was und wer und was für Gsechter sich hinder däne Nickname verstecked
Schöne Tag no Grüessli Kaz 9. Mai 2009... Ja ich will!
|
|
|
31.03.09 08:52
Cindy
|
guäts mörgeli kaz
ah oke dänn isches ja klar =) ja ich han mis chleid bi dä milojka kauft, sie isch ebä ä gueti kollegin vo mim zuekünftige schwiegermami und ich han vor 2 jahr mal es feschtchleid bi ihre kauft für ä anderi hochziit.. und ja drum hani ebä au na prozent gha und sie isch wüki ganz ä liäbi und macht mer kompliment.. und welli frau hätt das scho nid gern?
das mit dinere trauzügin/brutfüährerin isch scho echli blöd, wänn sie chli die exclusiver schiine fahrt. ebä schlussendlich zahled ja ihr s'hochziit und dänn muäss sie au luege dass sie oine wünsch entsprächendi sache uswählt und organisiert. also fallses dänn glich tüür chunt würi scho na mit ihre redä. bi ois wär das es mega problem, wil mir sind au eher unkomplizierti, es git scho sache womr säged, mol das wämmr etz au wänns chli tüürer isch, abr es muäss nid alles eso sii. abr ebä so sind gschmäckr verschiede.. und bi dim polterabig hoffi dases schön wird fü dich unds du chasch gnüsse.. fänds lässig, wänn'ts mr dänn würsch verzellä wies xi isch =) ich chan dr ja scho bim bruutträff chli verzellä =)
was mached ihr dänn nach dä zivile hochziit na? händr irgendwie na gross was planed, odr au eher eifach, wil ja dänn die kirchlichi na chunt?
säg nüt, finds au intressant wer wie usxeht und au vom name her wird sichr äs lässigs träffe..
dir au na es schöns tägli! greez Cindy
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 8
|