09.05.09 |
|
1 .. 3 4 5 6 7 8
|
|
|
|
|
04.04.09 11:57
Kaz
|
Re: 09.05.09
Euse Gottesdienst foht am halbi 3 a... Wenns dä so esch!! Dä Pfarrer hets nömme gwösst!! ohoh!! Klappt scho
Ich ben bidäm vorum gspröch ned derbi gsi... han chli driigläse, aber ned alles. Send jo öppe 6 Siite Mer send 5 Jahr zäme, er? Han nor usegläse, dass er nonig zäme wohnend und du dich uf dHochziitgnacht freusch... Chline Ratschlag vo minere Schwö... (dä hetsi mer gä) Nachem Kirchliche heiged si au kei Hochziignacht meh gha (ganz Tag underwägs, Tanzet und gfästet und spoot is Bett), sie händ si nachem Zivile gha... Wär en Idee för euch?? Danach eschmer jo scho Maa und Frau!!
Ich fends schön, dass er met 20gi scho dä Rechtig gfonde häsch!! Super cool, Gottseidank hani nonig ghürate met 20gi (ha mol dröber nachdänkt, esch aber dä Falsch gsi ). Sender us Religiöse gründ nonig zämezoge oder us anderne grönd? Ich ben eigentlich erstuunt, es het doch no einigi im Forum wo nonig zämewohned.. Wär ächt nüüt för mich!! aber esch jo guet, stemmts för euch beidi!!
Ja säg nüüt!! Mol alli zgseh, mer macht jo sich so es beld... und cool esch halt, du Hüratisch au am 9. Mai
Grüessli Kaz 9. Mai 2009... Ja ich will!
|
|
|
|
|
|
|
|
05.04.09 20:17
Cindy
|
Re: 09.05.09
soso d'muggi oisi heiraten.ch spionin =) hihi nei isch doch schön wänn di alles chli intressiet.. vo wo chunsch dänn du muggi? suscht chöntsch ja au a oises bruutträffe cho in züri!?
@kaz
jo aso mir fraue händs halt ebä schochli mit dä zahle, mim schatz wär das etz eich glich xi, abr ich has jo au für ihn gmacht, damit ers nie vergisst =)
du, ich mach mr dänn scho kän stress.. ich nimme das wo chunt, und wänns nix git, dänn es andrs mal, wiä du scho xeit häsch, mi händ na s'ganze läbe derziit..
oki stimmt au wiedr, es git sichr 1000 sache na zum verzellä, und live isches ja au viel eifachr, wil mr i chürzere ziit meh cha verzellä as da im forum..
wiä xeht bi oi eich mit chinde us? wänndr dänn glii nach dä hochziit scho?
schönä sunntig abig na.
grüässli Cindy
Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!
|
|
|
|
1 .. 3 4 5 6 7 8
|