| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
09.05.09
 1 .. 4 5 6 7 8
06.04.09 09:16
Muggi 

Re: 09.05.09

Hoi Cindy
I bi us Möhlin das isch im AG Möhlin isch näbe Rhifälde wos Fäldschlössli isch
Ehm jo mue luege ha jo Zit wenn isch das schowird,ah sust chani jo go läse

grüessliii muggi

06.04.09 09:28
Cindy 

aah bim feldschlössli bini au scho xi =) hehe

joo wär mega cool, isch am 22.04. so umd di 18.30.

schöns tägli na.

grüässli
Cindy

Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

06.04.09 15:00
Kaz 

@muggi
Ja ja du Muggi... Hesch halt au derziit gäll... Aber du weisch, lieber ned eigentlich!!
Ja chom doch au as Zürcher... Wo esch das Aargauer träffe öberhaubt?! Wo esch das Grüen dengs bums? Esch das in Basel? Well Basel eschmer eigentlich zwiit eweg, obwohl jo ebe...

@cindy
Ja Manne und dra dänke aber ich be die gsi, womi gester min Zuekönftig het müesse Korrigiere... Mer send im August scho 6 Jahr zäme! die Ziit lauft!!

Gester esch voll Herzig gsi! Mer händ gwüsst, dass euse Trauzüge verbii chont und en kopie vom Pass brengt, und plötzlich send grad beidi dogstande met eme Apero, Wii und emene herzige Kallender. Het ca 15 Töörli und jedesmal wenn es Datum esch darf mers uuftue und dä esch ergendwas speziells... Gester esch drom dä 5. April gsi... nur no 30 Täg bes zom Zivile!! Voll lieb und total herzig

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!

06.04.09 15:20
Cindy 

uiuiui, ja säg nüpt die ziit lauft wüki =) abr isch jo au schön, dänn chunt d'hochziit immr nöchr =)

jöö isch dänn ä herzigi überraschig, und a wellnä date döfedr dänn es töörli ufmache?

jo du bi ois gaz etz na 19 täg bis zu dä zivile.. und ich ha nanig emal es chleid muäss langsam chli mache, gahne hüt gad nachem schaffe mit dä trauzügin und ere kollegin go luege, ich hoffe mi finded was =) hihi
isch eich schona schön wämmr mal chli im mittelpunkt staht, gnüüsse das na richtig =)

07.04.09 10:20
Kaz 

@cindy
Zom biispil chani mis nächste Törli am 15. April ufmache und dänn weder releative hüüfig ufenand. 23. 26. 27. 28. 29. 30. 1. 2. 3. 4. 5. Freu mi druf und ben echt gspannt was so alles förechunt!!

Uh jo säg nüüt, han au no nüüt zom alegge för s Zivile. Du? Mettlerwiile öppis gfunde?

Grüessli Kaz

07.04.09 10:24
Cindy 

und was isch dänn det ine xi? *gwundrigbin* hihi

jo bi zimmli deprimiert xi geschtr, sie händ bedi chli öpis kauft (aso nid chleidrmässig) und ich bi mit leere händ dagstande.. und dänn simmr in letschtä lade, am 20 vor 8i und am 8i händs zuegmacht =) hani na paar chleidr aaprobiert und dänn händs mi bimne violette überschnurret.. da's chli über mim budget xi isch woni ha wellä usgäh, hätt mr d'trauzügin na 50.- drazahlt, damit is chaufe isch uh herzig xi.. und jop etz hani eis.. =)

wo here willsch dänn du go luege gah?

07.04.09 16:47
Kaz 

Also am 5. Esch en Apero bi eus dihei dene gsi (sie händ aber alles mettbrocht! ) Die andere Date send nonig gsi... aber werdes dä verzelle!

Ich han nonig mol en Ahnig woni gange go luege, wo besch gsi? Herzig händs der öppis dra zahlt, ich han es schöns im Jelmoli Katalog gseh, aber da möcht ich eifach nömme bstelle, ha no nie die Rechtig grössi gha!! Weiss öberhaubt nonoig au ned welle styl!

Grüessli Kaz

08.04.09 07:10
Cindy 

oh ja nimmt mi wundr was sie oi da gmacht händ =)

muäsch ja nid vom katalog bstellä, chasches ja au im jelmoli sälbr mal probiere, was meinsch? ich bin ebä nid sonen jelmoli fan, finds relativ tüür und ja.. ich bin ebä im peek & cloppenburg xi im sihlcity, hätt wüki viel schöni chleider. vom priis so zwüsche 120.- - 400.- aso chasch alles echli ha

abr wür dr halt schomal übrleggä was du füren stil willsch, ob eher pompös odr es schlichts.. es isch ja eich "nur" die zivili hochziit..

11.04.09 17:15
Kaz 

Hallo Cindy

Dä Jelmoli Katalog het ebe nüüt ztue met em Jelmoli schop. Mer händ höt grad en Shopping Maraton hender eus. Ben no met go dä Azug aluege, wo min Brütigamm het wälle Chaufe und so semmer dä grad no uf dSuechi nacheme Chleid förs Zivile. Im Schild beni dä Fündig worde. Han jetzt es herzigs Röckli wo chli glänz und en Tüllunderrock het. Passt zwar ned zom Azug vo mim Zuekönfig aber da müemmer no luege wie mer das dä wänd mache... han 260.- Fr. zahlt.

Huch... mer händ no so en groosi To do liste!! Phu!!

Grüessli Kaz

13.04.09 23:04
Cindy 

Sali Kaz

Ah oke, das hani ebä nid gwüsst, poschte nid wüki was per katalog.
abr froit mi für di, das etz au es chleid gfunde häsch für die zivili trauig =) hoffe doch dases supr usxeht und froi mi wänn't es föteli mitnimmsch am bruutträff =)

jo du, oisi to do lischte isch au na gross, und etz sinds nuna knapp 4 wuche.. uiiiii abr bi schaffed das scho!!

grüässli
Cindy

1 .. 4 5 6 7 8
zivilstandsbeamti   Verkehrsdienst   Nervositätsschub   polterabig   Grüessli   unvergässleche   meinigsverschedeheite   vorbereitigsziit   schlussendlich   hochziit   hochziitsnacht   Standesbeamte   eigentlich   dHochziitgnacht   verwandtschaft   Zivilstandsbeamte   vorbereitigsgspröch   gottesdienscht   hochziitsgrüässli   Pfarrer