Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 420 .. 720
|
|
|
14.10.11 22:29
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Hui bin ja ewig nüme da gsi- sit de Ferie! Was isch denn da los mit de Date und so??? Ah ja übrigens, am Mittwoch Abig ca. am 23.10 hani die schlimmsti Kollik ever gha, ui min Maa het mich nach 20 minute dauerschmerze wo ich schier ohnmächtig worde bin- in Spital bracht. (vorher na schnell de Cousind vom Nachbarsdorf organisiert wo üses Feriemüsli cho hüete isch- die hani nämlich gweckt mit mim gehüle) Ui denn hends mich grad an Tropf ghenkt und nach ca. 10min isch es denn im Spital besser worde. Ha ca. 30Minute Höllequale erlitte- krass- sie hend mich denn det bhaltet und alles kontrolliert, das kei Entzüdig ume isch und so- söss hets e not- op geh, aber es isch alles i.o. gsi. Mir sind ebe am Mittwoch im Alpamare gsi und nacher für üses Schätzi in MC Donalds und ich ha denkt- chum einisch ide Ferie mags so es Menü liede. Tja- Figurtechnisch scho- -aber mini Galleblase hets überforderet und das het die sauschmerze usglöst. Ich ha am nächste Mittag denn hei dörfe und Mues jetzt na me ufs Esse luege, damit ich bis am 31.10. chan warte uf d OP.
Also Mädels hoffe bin wieder me ume und lg
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
17.10.11 09:56
Stella83nicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Schöni Kuchi cosa. Üsi isch au wiss, mit Granit obe und so en Induktionsherd. Ha grad müesse neui Bratpfanne kaufe
Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 420 .. 720