Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720
|
|
|
03.11.11 13:55
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@livipivi: Uiii schön, wieder öppis vo dir z ghöre. Ich wünsche dir witerhin gueti Besserig. Tue dich guet erhole...sone OP isch astrengend...de Körper mues zerst wieder Kraft tanke!
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
03.11.11 15:18
Arwalds_Braut
|
@livipivi: de wünsch ig dir mau witr es guets Erhole vor OP! Geit dir hoffentlich gli widr besser!
@nimbini: so cool! Wirde a dr Mäss uf all Fäll nach "dir" Usschau halte
Chani bitte e chli Mitleid ha? Aso eigentlich e chli vil, wes geit! Bi mir laufts drum grad gar nid guet bim schaffe (aso jo, ig schaffe würklich, bi nur gschwing is Forum cho zum chlöne und e Fruscht-Pause cho mache...) Ha mir für hüt so vil vorgno, wo me i eim Tag au wunderbar chönnt schaffe, aber mini To do Lischte het anstatt vili Högli nur Kommentär à la "hat nicht funktioniert" becho... und jetzt weiss ig langsam nüm, was ig no sett usprobiere, drmits klappet, wil ig eifach nid usefinge wos Problem überhaupt ligt
Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...
|
|
|
|
03.11.11 15:28
minibride
|
Oje, oje, das känni nur zu guet .... han dänn, da so oder so alles schief glaufä isch, schlussendlich eifach dä rescht von Tag im Forum verbracht. Und siehe da, am nächschtä Tag isch's wieder wie am Schnüerli gloffä und ich han alles wieder ufgholt. Ich hoffe, s'ghat bi Dir genau so.
Die Kraft der Liebe ist das Glück des Lebens. 16.11.2011
|
|
|
|
03.11.11 15:52
Arwalds_Braut
|
Merci, ihr Liebe! Es isch eifach so dumm, wenn me nid mau weiss, werum as es nid geit. Es het drum vo eim Tag ufe ander eifach ufghört funktioniere, völlig ohni Grund Aber jo, dureschnuufe, Pause mache, Abstand gwünne und de nomau drhinger... Aber wes bis am 5i nonig widr lauft, goni glaubs eifach hei, wil ab emne gwüsse Fruschtrationsgrad chumi eh nüm vom Fläck
Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...
|
|
|
|
|
|
1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720
|