Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 440 .. 720
|
|
|
|
|
|
23.11.11 09:40
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@nimbini Also ich muess nid, ich möcht! Bi uns isch es aber au nid eso, dass mir x Däg vorus müend plane, das mache mir 1-2 Däg vorhär spontan ab... Aber do min GG ebbe nid so kreativ isch und seeeehr sälte öbbis vo sich us macht, bin halt ich die wo das in d Händ nimmt!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
23.11.11 09:41
nimbini
|
@dia, ja ebe, mir müend das ebe gar nöd plane, bi eus ergit sich das eigentlich relativ oft, dass öpper de ander spontan überrascht... mir wüssed ja immer, wänn mir beidi ume sind und zyt händ und dänn gits das eifach, dass mal öpper hei chunnt und seit, so zieh dich a, mir gönd jetzt weg oder dass öpper en feine znacht hei bringt oder wie au immer.... drum find ichs eifach speziell, dass meh für das muess zyt iplane, dass es nöd spontan und selbstverständlich isch.... so hanis gmeint!
|
|
|
|
|
|
23.11.11 10:50
livipivinicht registriert
|
Das isch ja mega schön Nimbini- bi üs chunts mengsich scho echli kurz mit allne Hobbys, de Stieftochter und söss na 1000 Sache wo laufed. Und vor allem d Männer bruched doch mengisch so e erinnerig- oder tuet er dich grad so viel eifach spontan überrasche wie du ihn? Mine het glaub i üsne 7.5 Jahr het er zwar mal ab und zue es Blüemli bracht und 3x es Weekend als überraschig plant - was ich meeeeegaaaaa toll finde. Aber ebe- es isch im Vergliech zu de Jahre wo mir zämä sind halt scho selte. Klar Ziit verbringed mir au viel zämä- fast immer- aber so öpis halt speziells z plane und ebe genau für de Partner- das chunt so scho öfters und halt regelmässiger vor jetzt
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 440 .. 720
|