Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 442 .. 720
|
|
|
24.11.11 12:12
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Soooo bi wieder do!! Het Lachs, Gmües und Roggebrot gäh...
Also in dr Manor hets zur Zyt mega schöni Unterwösch. So richtig festlich, mit Glitzer, oder Fäderli, eifach speziell und sicher nid für e Alltag! Do muess ich glaub morn nomol gnau go luege... Denn gits e Wutü Nacht..
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
24.11.11 12:14
dianicht registriert
|
@Arwalds_Braut
Hihihihihihi, du hesch immer so lustigi Usdrück!!! Optimistisch und realistisch.... Ja, an dene Models sehts scho immer super us! Ha au scho x Kleider so bstellt und grad wieder retour gschickt...
|
|
|
|
24.11.11 12:35
dianicht registriert
|
@livipivi
Ohhhh nei, bitte keini Schuehsitene!!! Das isch mini grössti Sucht, näbst Täsche und Halstüecher!!!!
|
|
|
|
24.11.11 12:46
dianicht registriert
|
@sniffi Ich ha mir scho sälber gholfe und ha mini Kreditkarte mim GG abgäh (us Sicherheitsgründ)
|
|
|
|
24.11.11 12:49
Arwalds_Braut
|
Ig ha mir ebe immer igred, wenn ig id Stadt würd go shoppe (aso was heisst "würd"? Das mach ig natürlich AU...) ebe, wenn ig id Stadt würd go, müessti s Parkhus, s Benzin, evtl es Käfeli und es beleits Brötli zahle, was jo au bald so tüür wär, wie wenn ig öpis bestlle unds widr retour schicke
@qualität: Ig bstelle vil bi LaRedoute, aber dert hets ebe au vil Zügs drunger, wo me grad knapp no zum Putze cha bruche, also us Hudu... Aber döu Sache si eifach au super, darum gib ig nid so schnäll uf!
Uf all Fäll wird hinecht grad mau Zalando agluegt dr 13t Monetslohn isch jo au nüm sooo wit wäg....
Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...
|
|
|
|
|
1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 442 .. 720
|