Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 370 .. 720
|
|
|
11.08.11 14:42
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@all, danke bin grad no am ufarbeite, wil ich ja nur 40 min a de sitzig gsi bin!
@dia also mine hät mer au gseit, ich müess eini vo beinde cc künde, hani gmacht, wos abzahlt gsi sind, eini hani chönne bhalte! tja und dänn bini arbeitslos gsi ein monat und han mer heimlich nomal eini gmacht, uiiiii nei mega schlimm, gäll! jetzt hani sie dänn aber wieder leer und dänn wird sie zerschnitte!!!
@livipivi, gaht mer au so! sött no so horrend viel stüüre zahle bis ändi jahr und hettis drum eigentlich gar nöd vorig, es isch doch eifach nur zum schreie.....
|
|
|
|
|
11.08.11 14:45
Vermentinanicht registriert
|
Hahaha Proeschu, das kann ich mir vorstellen! Meiner sitzt jeweils seitlich von mir - wenn er etwas ausdruckt und ich nicht begreife dass es von IHM ist, steht er blitzschnell auf und schleicht hinter mir vorbei Die Tastenkombination alt-tab ist in meinen Bewegungsmechanismus eingebrannt
|
|
|
11.08.11 14:47
PrinzessinNnicht registriert
|
@dia: ich weiss nöd, wome die i de CH kaufe chan. hans bis jetzt nur in amerika gseh gha. sorry...
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
11.08.11 14:48
PrinzessinNnicht registriert
|
@Vermentina: Ich hab den gleichen Bewegungsmechanismus intus
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
11.08.11 14:49
Vermentinanicht registriert
|
Habe mir uns alle jetzt in einem Grossraumbüro vorgestellt (was das viele Tippen angeht), allerdings wäre dann alt-tab und sicherlich auch das Tippen überflüssig!
|
|
|
11.08.11 14:50
livipivinicht registriert
|
mine hockt hinter mir, mues immer mega schnell wegklicke wenn er z laufe chunt
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 370 .. 720
|