Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 2 3 4 5 .. 363 .. 720
|
09.08.11 16:25
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Proeschu Ja das hani mir au gseit, aber gest isch es mir mega ufecho- wo ich gmerkt han das es hüt genau es Jahr isch. Sie sind ebe au zwei mega spezielli Luchsänlichi gsi, ganz schöni und soooo verschmuust. Die Zwei neue wett ich natürlich ned misse- aber ebe. Es tuet weh, de ersti de Grizzly hani müese vo de Strass ufläsä, bin grad cho ca. 1Min wos passiert isch- er isch na warm gsi und isch aber gottseidank grad tod gsi- sini Knoche hani gspürt durs Fell. Isch sooo schlimm gsi- ha drü Täg dürebrüelet. De Chili, sinä Brüeder isch denn es halbs Jahr später (ebe hüt vorme Jahr) am morge use und nie me heicho. Ha öpe 3Monät überall gsuecht und Flyer verteilt und umetelefoniert. Es gaht mir ned abe das ich ned weiss was mit ihm passiert isch. Brüele immer wieder wege ihm. Hoffe eifach er isch ned misshandlet worde oder so
@Nikki: So trurig, au eifach so verschwunde? Wie chan das nur passiere? Da chömed mir immer wieder so Tierliquäler oder KAtzeesser in Sinn... schrecklich!
üsi neue heissed Snoopy und Sunny. Sind zwei Buurehof Katerli, Brüedere aber gsehnd völlig anders us Ha immer Angst das ihne au öpis passiert- hüt isch bsunders schlimm gsi
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
|
|
09.08.11 16:38
|
Hey Dia!!! 30 ist nicht alt- ich fühl mich immernoch gleich und jetzt sogar knackiger
|
|
|
09.08.11 16:40
PrinzessinNnicht registriert
|
Also ich fiere mini Geburi nöd würklich. Aber de 30 hani gfieret. Han en Brunch gmacht gha und mich mit mine 8 kg weniger präsentiert...isch das cool gsi. Han mich super fit und schlank gfühlt...wie d livipivi seit...richtig knackig
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
09.08.11 16:43
|
Ich fiere ja in Zukunft min Geburi immer a üsem Hochziitstag- da werded mir üs sicher s eint oder s anderi Jahr d Freiheit neh öpis für üs elai z mache Söss hend mirs amel gha wie d Proeschu, Tag der offenen Türe. Das isch bi üsene Familys au so Bruch
|
|
|
|
09.08.11 16:43
Proeschu
|
@Nimbini
Mer gohts glich (be zwor nonig 30, aber in Bezug of Geburi fiire). Ich fende, mer sell jede Geburi fiire, au wenns ned grad soooo en spezielle esch - för mich esch jede Geburi speziell Wenn hesch denn du Geburi? Ich fendes super, hani em Sommer Geburi, denn chamer mängisch au öppis verusse mache (ha früehner als Chend sehr sälte so wörkli Geburi gfiiret, well das mini Eltere holt ned so kännt händ... ha aso nie so wörkli en "Chender-Geburtstag" gha, was mich au ned gstört hed) aber jetzt beni emmer froh, wenn ich min Geburi cha organisiere ond mini Liebste om mich ome ha! Fendes au emmer en gueti Glägeheit, weder mol chli Lüüt izlade
@Livipivi
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach..... HEIRATEN! 1. & 4.6.2011
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 363 .. 720
|