Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 463 .. 720
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.12.11 09:48
juni07
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@nimbini: apropos Budget & Kreditkarte: Seit de eint Arbetskolleg em Andere. Miner Frau isch am Wuchenend s'Portemonnaie met Kreditkarte etc. klaut wurde. Den erweder de Ander, was so e schweinnerei. Häsch es wenigschtens gmolde? Spinnsch! De Dieb giht vel weniger us als mini Frau :)))) (ich bringe de witz wohlwissend i de unterzahl zsi, stelle mich bereits uf min virtuelle tod i) :)
lg juni07
Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 09:49
|
|
|
13.12.11 09:51
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@juni07 ich bin ebe immer guet für überraschige bin wie es überraschigsei, hahaaaa! min maa isch amigs chli überforderet *g* mängisch hani sogar e chli mitleid, aber dänn dänk ich mir, ach was, er hät sich das eso usgsuecht....
ja also du häsch öppe hangover 7, wils original 2 händ mir scho dreiht letscht jahr und glaub mer, du hettisch das nöd welle gseh.... und doch, ich würd eu also scho no gern gseh in vegas, drum würds mich scho no reize, aber hey, dänn gömer en abig voll eine go drufmache, das muesch DU mir verspräche.... mit dine jungs und mine mädels.... wär ja scho no cool! wänn gönd ihr gnau? nur die 4 täg über ostere? und kei angscht, de drink häsch uf sicher, wänn mer z'vegas sind....
hm weisch, bin ja das jahr mitti april au in vegas gsi und zwei täg häts meeeega gwindet und dänn isch es nöd so agnehm gsi! und kollegin vo mir isch letscht jahr im april gsi und dänn hät sie müesse in columbia e fetti jacke go chaufe, wils eso chalt gsi isch (okeeee ich han im oktober im columbia au pinkigi skihose kauft und alli händ mich für verruckt erklärt, hihi).....
|
|
|
|
|
1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 463 .. 720
|