Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 465 .. 720
|
|
|
13.12.11 14:11
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
sodeli, bin au wieder zrugg vo mim 2,5 stunde mittag scheissegal, han eh nüt ztue und bin sowieso in ferie- und au scho chli in partystimmig
@juni07, isch doch nett, wänns soviel lüüt hät am pool, dänn chunnt meh sich schnäller e chli nöcher oder chan mal abtauche oder wie au immer.... uf all fäll bini vor em mittag no rasch go luege, durchschnittstemperatur im april wäri so bi 25 grad, wärj a no nett, aber ide nacht 10, brrrr..... na ja, ich luegs nomal mit mine ladies a, ich weiss ebe, dass zwei nöd chönnted cho im mai, drum würd de april eifach nöcher liege, aber irgendwas sträubt sich bi mir no chli gäge de april! obwohl, wänni d'ussicht hetti, mit es paar nette schwizer manne en luschtige abig z'verbringe, tönt au no verlockend... by the way, ich glaube, du schaffsch bi mir i de nöchi, han ebe drum irgendwo gläse, wo du e netti buess übercho häsch und nei sorry, ich chans gaaaaar nöd verstah, wie meh det in blitzer chan inefahre, de kännt meh doch *g*
oh je, ich chan das mit de chatze leider au nöd nahvollzieh, sooooorrry! isch wohl wieder eini vo mine männliche siite... aber ich bin halt eh nöd so de tierliebhaber und scho gar nöd chatze, brrrr.... aber ich finds schöns, wänn öpper so e beziehig zume tierli hät, ich chönnts mir nöd vorstelle!
lg nimbini
|
|
|
|
|
|
|
|
13.12.11 14:33
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@livipivi Cool wäg dine jackene! Ich hät sicher zu jeder diner jacke die passende schueh und täsche...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 465 .. 720
|