Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 115 .. 227 228 229 230 231 .. 476 .. 720
|
15.12.11 16:04
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Carmile Ohh wow! Also als erstes herzliche Gratulation zum Masterdiplom! Hut ab... Und woow, diese Tasche gefällt mir sehr gut! Super ausgesucht, da bin ich gerne Schuld daran... Ich selber habe "noch" keine Coccinelle, aber ich sehe sie mir immer gerne an im Feldpausch oder Globus.... Viel Spass mit deiner Tasche!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
15.12.11 16:29
Carmile
|
hey ladies
danke, danke, bin froh dass die ewig Lernerei es End het, wobi, fertig gsi mit de Masterarbet bini scho vor me Johr und schaffe sither, han mi also nümm würkli studimässig gfühlt. Aber es isch eifach es Wili gange bis denn endli Diplomfiir cho isch.
Wäg dä Täschä, hey, aber han imfall nöd genau die, sie isch eifach usde gliche Linie, mini gfallt mer aber no besser :-) han ebe e Beuteltasche welle. I han mer agfange sägä zu spezielle Events gönn mer sone schöni Täschä, bruche würdis jo nöd. Han gnueg i allne mögliche Farbe. Aber die wo i bisher han sind natürli nöd so schön vom Material her und einiges günstiger gsi. Somit hani jetzt mini heilig wiss Navyboot für de Summer, di brun Coccinelle und was es denn zur nägste Glegeheit git isch e schwarzi Täschä :-)
grüesslis
|
|
|
|
15.12.11 16:42
PrinzessinNnicht registriert
|
@juni07: Danke . Jo genau, die het mir min Ma vom Coach Outlet in Las Vegas mitbrocht
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
15.12.11 16:49
|
@juni07: Ja, da kannst du echt nicht viel falsch machen...oder Victoria's Secret...das ist auch super, vorausgesetzt man weiss die richtige Grösse
|
|
|
|
|
15.12.11 17:04
|
@juni07: Das nützt dir nur bei den Unterhosen etwas...beim BH aber nicht
Weil ich das Foto auch noch an einem anderen Ort gebraucht habe und vor kurzem herausgefunden habe, wir das funktioniert
|
|
|
|
|
1 .. 115 .. 227 228 229 230 231 .. 476 .. 720
|