Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720
|
|
|
11.08.11 23:36
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Uiiii nei, ich bin sowas vo hinedri. Ich luege GZSZ sits die Sendig git...also scho x Johre Ich tue d Serie ufneh, wil ich nöd jede Tag dezue chume, die z luege. Und ich bin no gar nöd so wit wie ihr...ich bin no bi de Sendig vo Mitti Juli...oje...aber han scho glese, dass d Verena stirbt .
@nimbini: Mir gohts genau glich wie dir...bin im gliche Tüfelskreis. Uf die eint Site woti unbedingt öppis ändere...aber uf die ander Site....ebe, wenn me Familie plant, denn mues me sichs scho überlegge. Oje...chan dir leider au kein gschiede Rot geh...han hüt mit mim GG drüber gredet...aber witercho bini au nöd. Es isch so en Seich
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
12.08.11 06:22
dianicht registriert
|
hihihi ich bi jetzt im bus mit mim hochzytskleid, will ichs äntlich in dreinigung bring!! D lüt luege mi komisch a, wenn ich mit däm sperige wisse kleidersack kum...
Allene e schöns dägli!!!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
12.08.11 07:35
livipivinicht registriert
|
@Dia: Aaahh das müest ich au mal mache- aber ich glaub ich gang denn mitem Auto
@GZSZ Fans: Schön das ich ned die Einzig bin. Ich ha mich am Afang immer degege gstreubt und ned verstande wieso mini Kollegin jede Obed de Seich lueget, wo ich denn elai gwohnt han, isch amel um die Ziit nüt anders glaufe und ja.... wie d Schlumpf seit: Eimal agfange und nie me wegscho. Bi mir sit 2003 ca.
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
|
12.08.11 08:26
livipivinicht registriert
|
Ich lah mich au na überrasche- liegge hüt dihei, ha so Migräne- eigentlich mag ichs gar ned verliede in Bildschirm ine z luege- aber gopf ich cha das Forum eifach ned lah..., das liet au a eu liebä Mädels und es tuet guet mit es paar guete Lüt echli schwätze. Sogar bi Migräne und zwüscheziitliche Erbrechafäll
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 374 .. 720
|