Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 494 .. 720
|
27.12.11 15:22
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Kate82: Danke dir! Genau, mir fieret s zweite. Ich hoffe aber scho, dass mir um Mitternacht no uf sind, zum uf s neue Johr astosse. Eigentlich hend mir das bis jetzt immer gschafft
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
|
28.12.11 10:25
livipivinicht registriert
|
Hi Proeschu, ich has gern wenns so frisch isch- bim springe bini amel ja au ned so dick igmummelet Aber danke für de Tipp Ne hani na gar ned, aber bi üs isch das jahr Kinderprogramm agseit, mir hend die Chli und fiered bi fründe vo üs mit üsne Verwandte und Fründe und denn hets 4 Kind und eis Käferfäscht. Mir lönd Thailändisch liefere- usnahmswies- söss hend mir immer Tischgrill gha, aber das jahr wend mir echli weniger Ufwand..., ja und nacher wird Singstar und Guitar Hero gspielt. Und echli Alk gsüfflet, isch amel lustig und d Kiddis chönd go pfüsele wenns müed sind. Was mached ihr Proeschu?
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
28.12.11 10:32
dianicht registriert
|
Guete morge zäme! Ich ha au gsündigt über die däg (ha mi nonig getraut uf d woog z stoh) und gang hüt und morn au grad ins fitness!! Ich machs glaub glich wie du d livipivi, im jan 2 entschlackigsdäg und nomol 2 wuche ohni öl! Ha scho chli e schlächts gwüsse, leider ha ich im jan 2 geburtsdäg und no 3 ässe.... Uiiiii, das hört jo nie uf... Mir fiere silvester miteme kollegepärli und em göttimaitli vo mim gg! Mir hän au scho es paar mol elei gfiert, sind sogar schomol am elfi ins bett!! d fläsche rotwyy het soooo müed gmacht... Ich ha soooo kei bock zum schaffe, kum immer miteme stei go schaffe, vorallem bin ich sooo müed! Ich hoff scho, dass ich am fürobe no mag ins fitness z go! Hihihi... Wünsch euch allene e schöne gmüetliche daag (vorallem die wo frei hän, gäll livipivi)!!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
Zuletzt bearbeitet am 28.12.11 10:34
|
|
|
|
28.12.11 10:46
|
@Dia: Danke he he he sorry- tuet mir leid für all wos so akäcklet!
@Juni07: Jogge UND Velofahre- wow du spinnsch Aber Chapeau wenn das echt düre hebsch. Mir langet jogge und hüt fang ich na mit Buchtraining a..., süferli und easy, eifach immer es biz me.
Aaaahhh das Wetter du, da in Cham isch es me Nebel als hell
|
|
|
|
28.12.11 11:00
|
WAAAS ned fiere Proeschu, uiuiui da mues doch Partyyyyy si Aber Hamburg wird sicher super- gnüsseds!
|
|
|
|
|
1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 494 .. 720
|