Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 496 .. 720
|
29.12.11 09:18
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@all: Kuckuck, ich bin auch noch hier. Hab zwar das Gefühl, dass ich eine der wenigen bin, die arbeitet. Im Bus...Zug...und allgemein in der Stadt hat es fast keine Leute...richtig unheimlich...
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
|
29.12.11 09:48
Schlumpf79
|
Schöne guete Morge ier Liebe!!!
Wie gahts üch? Ooh isch das schön gsi, bis am 9ni zschlafe! Jetz lieg ich nuchli ufem Sofa ume, de gahts i Cheller, de söt mal entrümplet werde, de Wösch mache und am Abig gu Pizza esse! Mmhh
@Livipivi: oh da beni froh dass au du naher mûed besch, esch beruhigend für mech!! @Trinidattli: mer dönd immer met Kollege zäme Fondue Chinoise mache und Lotto spiele. Richtig professionell, jede organisiert Priese und mi GG haut allig dLieferante um Lottopriese ah. Isch immer es riese Gaudi! Mer möchet das immer bi Kollege wone Bäckerei met Kaffee hend. Da chömmer au nächst Jahr metem Schätzi drbii si. De düemer wie Kollegin sReisebettli id Bachstube stelle, nehmet sBabyfon und lönd die Schätz lah pfuuse ob das de wirkli eso gaht, luegemer de
@all wo schaffet: lauft bi üch überhaupt öppis, jetz wo sWetter obeus so e Traum esch?
Glg
hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich
|
|
|
|
|
|
|
29.12.11 11:17
PrinzessinNnicht registriert
|
@angiyves: Mhhhh jetzt heti grad gern sonen Muffin....han soooo Hunger
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 496 .. 720
|