Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 138 .. 274 275 276 277 278 .. 499 .. 720
|
|
|
|
|
|
|
03.01.12 18:02
Franziskanicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@nimbini, schön wieder von dir zu lesen.....keine Angst am Mittwoch wirst du noch in Erinnerungen schwelgen....
ich habe mit meiner Freundin das neue Merys- Hochzeitsbuch angeschaut am letzten Donnerstag, und was sah ich 3 toole Bilder deiner Hochzeit....sooo schön...willkommen zu hause...Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....
|
|
|
|
|
03.01.12 20:30
nimbini
|
hallo ihr liebe
ich bin also au wieder im lande *seufz*! bin no beschäftigt mit wäsche und poscht mache... de flug isch super gsi, sind sogar e drüviertelstund zfrüeh glandet, das isch mer no sälte passiert! business class isch cool gsi, muess allerdings säge, dass min maa und ich gfunde händ, wänn meh müessti de volli betrag zahle, lohnt sich's definitiv nöd! 5300 stutz pro person wärs eus echt nöd wert gsi! wil mir aber de flug mit meile buecht händ und eh nur taxe händ müesse zahle, händ mir jetzt easy no das upgrade chönne mache und händ immer no unter 1000 franke zahlt für de flug
@franziska, jö danke dir vielmal! ich hans leider nonig gseh, han de katalog nöd i de poscht gha, wird dene mal müesse alüte, sie sölled mer au eine schicke... ich weiss nöd emal, welli föteli dass sie gnoh händ, ich han mich ja sälber nöd chönne entscheide und darum hani ihne es paar gschickt und gseit, sie sölled sälber luege
@juni07 oh je, simer hüt chli empfindlich? machsch jetzt eine uf susi oder was? ich han dich doch immerhin i mim bitrag erwähnt und mich bedankt bi dir für de tip mit de show! pffff, also dir chan mehs scho nöd rächt mache... muess ich morn no bi dir is büro cho go dini füess küsse ?!
so ich glaube, ich wird mich nüme allzu lang chönne wach bhalte, bin müed und es stinkt mer, morn so früeh ufstah, ich dänke, es git morn wieder mal e wc-schlaf-session im büro
liebi grüessli nimbini
|
|
|
03.01.12 20:40
dianicht registriert
|
Hello nimbini, welcome back!! Schön, dass ihr wieder guet ako sind!Ha au scho mit buisness plätz gmunglet, aber wie du seisch 5300.- isch definitiv z vill!!! So händ ihr jo e super schnäppli gmacht! Ich wünsch dir morn e guete start und nid e all zu langi wc-schlof-session...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
1 .. 138 .. 274 275 276 277 278 .. 499 .. 720
|