Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720
|
03.01.12 20:43
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
danke liebi dia! ja es lohnt sich würklich nöd mit de business class, aber so en last minute upgrade isch no e gueti sach, da chan meh echt nüt drüber säge... villicht ergit sich bi eu ja au d'möglichkeit, wänn ihr id usa gönd! übrigens, fröge chan meh immer am schalter, kollege vo eus mached das praktisch immer! vor allem wänn de flüger guet buecht isch, stönd d'chance guet! mir sind ebe grad an schalter, wo er ufgange isch und dänn hät sie eus das offer bracht, aber isch klar, hüt isch ja no hochsaison vo de heiflüg her, drum isch de flug au volle gsi....
hihi ja danke wäge morn, ich hoffe, ich han gnueg arbeit, dass ich gar nöd erscht e krise überchume und uf pi-box muess go pfuse
lg nimbini
|
|
|
|
|
03.01.12 21:01
dianicht registriert
|
Genau, das wird ich mache. Froge kostet jo nüd!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
03.01.12 21:09
nimbini
|
juni07: @nimbini: fühl mi grad echli usgschlosse, dass nur alli andere begrüessisch ;) jo, be de gspannt uf dini tipps. zudem rechne ich fescht damet, dass du dich über ostere in vegas blicke lohsch ;)
guete heiflug.
lg juni07
hey juni07, also de isch ja wohl vo dir cho ! oooouuu töggele tönt coooool! villicht chumi dänn lieber zu eu go game anstatt ufs wc go penne, wänni nüme mag wär au no witzig....
@dia, ja klar, würds uf all fäll mal versueche! kollegin und ihre maa händ so scho es paar mal für 500 franke pro person upgradet.... muesch aber zerscht mal no de flüger und d'airline aluege, ob sich's au würklich lohnt, isch ja nöd bi jedere airline glich! bi de swiss hät sichs natürlich scho glohnt und bi 11 stunde flugzyt au! aber uf denver werded ihr dänk au öppe so lang flüge.....
|
|
|
03.01.12 21:12
dianicht registriert
|
Nach chicago
|
|
|
|
03.01.12 21:20
dianicht registriert
|
@juni07 Ferie!! Mir fliege im mai nach chicago, fahre mit em auto nach las vegas d route66, hürote an unserem hzdaag nomol und fliege denn nach ny! Toll, gäll??
Lg, dia
|
|
|
|
03.01.12 21:31
dianicht registriert
|
Jo mir hän alles direktflüg... Nach chicago isch es aber au nid vill länger, glaub so 9,5 stund! Tzzz nach australie isch das jo e katzesprung!!
|
|
|
|
|
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 500 .. 720
|