Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 140 .. 278 279 280 281 282 .. 501 .. 720
|
05.01.12 15:17
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
nei Juni07- ui wär das langwielig- ned mal für e saftigi Lohnerhöchig nei du ich mues eifach id Nöchi vo dem Team sitze wo ich unterstütze- ned das ich über s ander Team hinweg lärmä mues und so...
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
05.01.12 15:27
nimbini
|
@livipivi, ja hüt isch irgendweie en gschissne tag! han nach em schaffe au no rasch welle id stadt, aber ufgrund vo dem scheiss wätter lahn ich's lieber si und gange hei go penne, hehe...
@juni07, ja hettisch chönne mache! han im büro mis süppli gässe, wil ich kei bock gha han zum usecho! nächst mal chunnsch eifach go lüüte und ja, für vegas lohnt sich's definitiv zum uf de schnurre z'si, aber i dere stadt chunnsch eifach au nöd zum penne! by the way, mit wellere airline flüged ihr über ostere? ich bin jetzt ebe au mal go luege, vom 5.-15. april... also zerscht 6 nächt vegas und dänn 4 nächt nyc.... ich will aber ebe mit ere airline flüge, wos meile git, han kei bock uf e AA oder so....
lg nimbini
|
|
|
05.01.12 15:33
dianicht registriert
|
Hallo zämme!
Ich mach sit gestert d höll dure! Durch mini bloseentzündig afangs wuche isch es mir jetzt uf d niere. Ha gestert zoobe notfallmässig in spital müesse, ha mir nur no krümmt vo schmärze!!! Ha denn aber in dr nacht wieder heim könne und hüt am morge nomol go für d nochkontrolle und witteri untersuechige. Jetzt bin ich mitere nierebeckeentzündig wieder deheim! Super jooresafang!!
@livipivi Cool, ich wünsch dir e guete start in dim neue team und dinere neue herusforderig (ich hoff es isch au eini) guets iläbe...
@nimbini Wenn ich im mai vo amerika heim kum, muess ich au grad am andere daag wieder schaffe... Denn schloft mir s gsicht sicher au die ganz zyt i! Ich hätt lieber no e daag deheim, aber ich ha mini feriedäg voll uskostet, dass mir 3,5 wuche könne bliebe!!
@juni07 Ich würd bim töggele sicher gwünne gege di!!! ich bi dr fraue champ!!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
05.01.12 15:39
dianicht registriert
|
Danke! Und das mit em heim go würd ich au mache...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 140 .. 278 279 280 281 282 .. 501 .. 720
|