Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 503 .. 720
|
|
|
|
|
05.01.12 22:35
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Jaaa gorgonzola liebi au:) wieso dörfsch das ned oft? Meinsch wege de galle? Ich chan im fall alles esse was ich wett- min arzt her gmeint ich mües uf nüt verzichte und bis jetzt gahts au ( nur das ichs ja wege mb ned oft mache- so züg esse) ;-)))
@nimbini & juni oh cheesecake! I lovin it! Und ich mache selber au ab und zue en hammer feine himbeer- cheesecake ! Mjiammi:-)
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
06.01.12 08:32
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
au guete morge
läck bin ich uf de fressi, vom 3 bis am 5i bini hellwach gsi und woni hett chönne schlafe, isch de wecker ab *aaaarrrrghhhhh*! thanks god it's friday!!!!
@sniffi, hehe ja muess doch irgendwie wieder mini zyt totschlah im büro! mit nur umeflueche vergaht zyt leider nöd so schnäll.... hey han im fall au geschter dänkt, ich spinn, wo ich hei gfahre bin! bin zum glück grad ab de autobahn cho, wos richtig agfange hät hudle! dänn häts gwitteret und dezue ane gschneit, das hani au no nie erläbt! innerhalb vo minute isch alles wiss gsi... bin mega froh gsi, woni dehei gsi bin!
@cheesecake, ich mache amigs au sälber, mache au eine mit himbeeri (häsch vom betty bossi, gäll), dänn mit schoggi und mit banane! udn selbst wänni mini cheesecakes guet finde, a die vo de cheesecakefactory isch bis jetzt weltwiit kein einzige anecho! vor allem de snickers cheesecake liiiieb ich....
woooow sniffi, das gaht ja mega schnäll bi eu mit zügle! aber wänn ihr drin sind, sind ihr drin... hahaaaa ja de juni chan eu cho go hälfe, das nänn ich mal e gueti idee
lg nimbini
|
|
|
|
|
|
1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 503 .. 720
|