Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 376 .. 720
|
12.08.11 12:46
chiccalina
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Carmile: Hi livipivi
@Proeschu: es gibt ja teils auch Navyboottaschen im Outlet in Dietlikon, wobei die Ausahl recht klein ist. Aber z.B. auch meine ist momentan heruntergesetzt in den normalen Shops.
i dere kline uswahl im outlet in dietlike hani abr genau "mini" täsche gseh :-)
***03.06.2011***
|
|
|
|
12.08.11 12:47
livipivinicht registriert
|
@Schlumpf: ich ha au öpe 30 verschieneni Schals- liiiebes Drum freu ich mich uf de Herbst denn chan mer wieder me Jacke und Schals azieh
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
12.08.11 13:28
Carmile
|
@tiffanys girl: danke für de link, sowas gfallt mer sehr guet, nur scho dpage isch klasse gmacht!! werde wohl aber weniger i die region reise ide nögste zit.
@prinzessin: i meinti sie seg jetzt um die 500 fr., bin aber nöd ganz sicher. ob nur die farbige abegsetzt sind oder au die scharz/wiss weissi nöd. müästisch aber rel. bald mol inen lade, denn es hät immer weniger sales agebot und dherbstkollektion isch bereits ide lädä. bin i letschter zit oft am airport gsi und döt gschwind in lade, sus wäri au nöd so informiert ;-)
@all: yeppa, schäl sind was ganz tolls zum outfit ufpeppe und da mer je nach jacke, pulli, kleid es anders material, muster und farb chan kombiniere, sind dmöglichkeite unbegrenzt - guets argument ;-)
grüesslis
|
|
|
|
12.08.11 13:35
dianicht registriert
|
@Vikunija
Hihihihi, das sagt meiner auch immer! Aber sie sind wirklich nie gleich, ist immer etwas anders wie beim anderen....
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 376 .. 720
|