Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 150 .. 297 298 299 300 301 .. 511 .. 720
|
|
|
|
|
|
08.01.12 20:31
sinna
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
angiyves:
trinidattli: @ angiyves: was sich de z Züi Ar Mäss so schrecklich gsi? Kei gueti usschtöuer?
Es het eifach nur sache für e klassischi Hochzit ka. Und würkli lohne duets sich nur für Lüt wo no e Catering sueche, Ring oder e Kleid. Me het niene was könne probiere oder so und es isch au zimli klei gsi. Ha dänkt i lueg mir die a will alli gseit hänn die sig so gross!
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
mir isches genau glich gange.. sind 2 x gsi aber au nume well mir gratis tickets ka hend u bim 2 x denkt git was neusaber genau dä glichh seich..noch 30 min simer dusse gsi
Zuletzt bearbeitet am 08.01.12 20:33
|
|
|
|
|
|
09.01.12 14:58
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
hey sniffi, oh isch das schön, dass wenigstens no e lidensgnossin ume isch! ich han s'gfühl, die zyt schliicht nur so dahi *seufz*! oh das glaubi dir gern, dass lieber dehei wärsch am chiste packe! ich wär lieber dehei am schlafe hey ich chan din maa also scho verstah, ich han au soviel büecher bin ebe so e richtigi leseratte... wobi s'meischte sind fängs reisebüecher....
hm s'weekend... ich han mich eigentlich uf es easy erholsams weekend gfreut, aber mim maa sini familie hät de ganzi samschtig in en stress verwandlet *nerv* na ja, ich hoffe, ich han sini eltere jetzt wieder gseh für es jahr....
ou nei, wieso muesch bis am 6i schaffe? das isch dänn doof... ich bin zum glück früeh im büro gsi und drum gangi au früeh.... go fitte bini am samschtig gsi, min maa und ich händ ändlich mal wieder es abo glöst... isch mer fascht chli peinlich gsi, vo de fitnesstrainer gfrögt hät, was mir für sport gmacht händ i de letschte drü mönät... ich so "ääähm, gilt shopping au als sport?" defür hani jetzt no so en üble muskelkater, aber wie ich mich känne, wirds bim zweite mal weniger und bim dritte mal isch er ganz weg....
|
|
|
|
|
1 .. 150 .. 297 298 299 300 301 .. 511 .. 720
|