Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 2 3 4 5 .. 363 .. 720
|
09.08.11 16:46
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Nikki: üsi zwei erste sind ebe au so ähnlich gsi wie dini- mer hends nur vermuetet, aber usgseh hends au öpis zwüsched Main Coon und Norwegische Waldkatze, ich weiss also wie süess die sind. Hoffe du hesch me Glück als mir gha hend mit üsne Wullefudis Schöne Fierabig!
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
09.08.11 16:47
nimbini
|
@proeschu, ich han am 17. april geburtstag, bin so en richtige widder! han aber als chind au scho immer geburi-parties gha und ich freu mich scho jetzt, wänn ich mal für eusi chind dörf geburi-parties organisiere.... hehe jetzt dank de dia no meh, woni die coole farbige gschirr und bsteck gseh han min maa hät früehner au nie geburi gfiired, sini eltere händ au nie was gamcht, aber sit er mich hät wird er gnötigt zum jede geburi fiire, hihi! ich tuen doch so gern organisiere und plane und drum mach ich doch das eh mega gern..... gange au suscht so gern a geburis vo anderne, findi mega cool!
hett übrigens au uh gern chinder wo im summer uf d'welt chömed, dänn chömer amigs dusse grilliere, wär mega cool! bi mir isch das leider nöd immer möglich, hämer aber glich au scho gmacht.... ok, summerferie wär wieder nöd so toll, aber suscht so im juni oder ändi august wär no lässig... aber ebe, die chömed ja eh, wänn sie wänd
|
|
|
09.08.11 16:50
livipivinicht registriert
|
@Nimbini: Jetzt weiss ich wieso du mir so sympathisch bisch! Min Maa isch en Widder, min Dad isch en Widder und mini Schwö au und sogar min Ex isch einä gsi. Mini Schwägerin isch en Widder und na zwei us em GG sinere Familie und mit allne verstah ich Stier mich super
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|