Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720
|
|
|
|
09.01.12 15:11
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@angiyves, gäll irgendwie liit hüt was i de luft, mega komisch, ich hans scho geschter abig gspürt! hett gschieder blaue gmacht hüt *seufz*
@saerli, bisch wieder gsund? häsch dis poulet dusse?
@juni07, dänn würdisch au gschieder schaffe, wänn soviel ztue häsch! ich wär froh, ich hett chli meh arbeit, aber ebe, wänns nur so tröpfliwiis inechunnt, dänn stinkts eim ebe no meh, wänn dänn würklich mal was astaht....
ich han de mäntig suscht eigentlich no gern, de gaht bi mir immer am schnällste ume vo de zyt her, aber hüt irgendwie gar nöd! da frög ich mich dänn echt, wie ächt de mittwoch wird *seufz*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
09.01.12 15:24
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@sniffi, ja mini leistig i de usa hetti meh chönne als 7 marathön nachenand uflischte ich han ebe gseit, allei gangi sowieso nöd, drum muess jetzt min maa dra glaube und mir ab und zue en tritt in arsch gäh, wänni nöd mag! wobi, hütt hett er mich glaubs chönne prügle, ich wär glich nöd mit, ich hoffe, morn isch wieder besser.... ich gange ebe au primär wägem rugge, han au kei bock meh uf mini verspannige immer!
ui ja, ich chan glaubs a einere hand abzähle, wie oft ich bis am 6i im büro bliebe bin... und wänn, dänn isch vermuetlich en apero gsi
nei mini schwigis sind de horror! also sie gaht no einigermasse, aber er isch e katastrophe! ich säge immer, wänn min maa mal so wird wie sin vater, dänn lahn ich mich scheide! ich han sin vater sit eusere hochzyt nüme gseh, also über es jahr.... drum chans vo mir us jetzt wieder es jahr gah, bis ich ihn gsehn... oder gern au no länger!
|
|
|
|
1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720
|