Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 520 .. 720
|
11.01.12 10:19
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@jusi Jep, ich pass guet in es Pub!!![](styles/default/smilies/laugh.gif) Am letzte Obe in Irland, hän mi Maa und ich unser letzt Feriegäld in dr Temple Bar in Dublin "versoffe"...![](styles/default/smilies/down.gif) ![](styles/default/smilies/biggrin.gif)
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
11.01.12 10:25
dianicht registriert
|
Uhh jo, do hät ich au müesste ufhöre. Bier isch eigentlich nid so mis Ding! Aber nach es paar Irish coffee ha ich denn au Bier könne trinke!![](styles/default/smilies/tounge.gif) Und denn nid half pints, sondern richtig grossi pints...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
11.01.12 12:22
livipivinicht registriert
|
Hoi Zämä, wiedermal Mittag und ich ha 5 Siete vo demTread zum nachelese ![](styles/default/smilies/rock.gif) ![](styles/default/smilies/oops.gif) ![](styles/default/smilies/hmm.gif) ![](styles/default/smilies/wink.gif)
also ich chan ja theoretisch na ned viel zume Lieblingsland biestüre, well ich ja na ned sooo viel gseh ha- aber bis jetzt isch es Thailand mit Abstand!![](styles/default/smilies/wink.gif)
DANKE DIA- Zug isch würklich au mega schön, wett nüme weg da. Und s schöne Luzern isch au nur en Katzesprung und wenn ich doch mal Bock uf Grosstadt ha isch ja Züri mit de neue Westumfahrig au nur na 20min weg.![](styles/default/smilies/laugh.gif)
@Nimbini: Also ich mues jetzt de Juni07 echli beschütze, ha bi dim Lieblingsbietrag au gstutzt und s Gfühl gha: Häää isch das jetzt ned Indie? Und d Stadt hani gmeint Vegas bi dir- aber ebe, ich glaub du hesch es paar Favorite und drum chömed mir nüme nache ![](styles/default/smilies/laugh.gif)
Mir sind als Kind oft mit mine Eltere is Puschlav go e Wuche Ferie mache und jetzt mues ich sägä ich vermisses u- mis Grosi chunt vo det und es isch e fantastischi Gegend, echli Altbacke und urtümlich und mer het s Gfühl es paar Jahrzehnt i de Gschicht zrug z gah, aber ich lieb das und d Natur isch fantastisch vielfältig und wunderschön. s Puschlav- genauer Poschiavo staht drum scho lang uf mim GG und minere Liste für mal CH-Ferie z mache mit wandere und Pizzogeri esse und so- Mijami und Italie isch ja au en Katzesprung vo det, denn chan mer au mal en Tagesusflug übere mache.![](styles/default/smilies/wink.gif)
Glg
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
11.01.12 12:37
livipivinicht registriert
|
s Buschlav (sorry mit B) isch im tüüfste Bündnerland grad ade Grenze zu Italie, so es Thal wos na Rätoromanisch reded. E Mega schöni Gegend ![](styles/default/smilies/love.gif)
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 520 .. 720
|