| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 524 .. 720
12.01.12 16:34
angiyves 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
liebi angiyves

kompliment und respekt für deinen job, wie schön, dass es in basel so ein angebot gibt!

Das isch lieb, Danke

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

12.01.12 16:38
PrinzessinN

nicht registriert

@juni07: Herzlichi Gratulation. Uiii erst Endi Monat?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

12.01.12 17:14
Proeschu 

@juni
Jööö, gratuliere der zom Göttibueb!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

12.01.12 17:46
juni07 

@nimbini: das chasch ned mache. ha all mine kollege vo dir verzählt. ha gseit es chäm den öpper wo met em USA-Bikini us de Torte usegumped :) Häsch en USA-Bikini? ;)

@prinzessinn: jo i weiss :( ha dferie müesse igäh und ha ned gnau gwüsst, wie lang sich de chli es bequem macht im büchli ine, drum ben i uf e nummer sicher und ha erst 2 wuche spöter buecht. da isch au guet, den händ eltere scho dörfe 2 wuche mami und papi spele und sind vellecht ned so müed und gstresst (oder ebe erst recht) :)

@proeschu: merci velmal :)

12.01.12 19:42
livipivi

nicht registriert

Gratuliere Juni07- es isch so schön Gotti oder Tante z si Ich chas chum erwarte wenn ich irgendwenn namal dörf Aber ich glaub ich chönt ned warte und würd hüt grad verbi gah- oder isch s Problem das sie ned da wohned? Stahni ufem Schluuch?

Oje Nimbini fallt Vegas is Wasser???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.01.12 21:44
juni07 

@livia: klar würd i au jetzt welle verbigo :) aber thailand (wo min brüetsch wohnt) isch ned grad um de egge :) (cha drum au ned de sniffi go helfe zügle )

lg juni07

13.01.12 07:20
sniffi 

@juni - au vo mir herzlichi Gratulation zum Göttibueb jaja immer die Usrede wieder aber uf Thailand würd ich jetzt au no gha *seufz*

Sodeli - üses diheime verwandlet sich langsam ine Zügelchiste-Arena - üsi Büsis liebet d'Schachteltürm

Wünsch Eu äs guets Mörgeli und en tolle Friitig!!!!!

13.01.12 07:37
livipivi

nicht registriert

Ah gsehsch has glaub während em Schriebe scho gahnt das ich da was verwurschtlä Wow din Brüeder wohnt in Thailand- HAMMER!

13.01.12 07:38
livipivi

nicht registriert

@Sniffi- ach schachteltürm- welles Büsi ned- nur scho e einzelni Schachtle = Vergnüegigspark

13.01.12 07:43
sniffi 

@livipivi - müänd immer luege bim ufenandbiige, dass nüt chan passiere wenns grad ihri schwache 5 Minute hend und wie die pickte dur d'Wohnig rennet dä mitem Vergnüägigspark hett was

1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 524 .. 720
eigentlich   HEIRATEN   September   Ehefrau   richtig   Traumtag   brauchen   einfach   Forever   livipivi   schaffe   Proeschu   Hochzeit   überglücklichi   Tomorrow   Angiyves   Nimbini   Oktober   kirchlich   natürlich