Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 172 .. 342 343 344 345 346 .. 533 .. 720
|
|
|
17.01.12 21:51
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Hey nimbini- danke isch echt kacke grad so afangs Jahr- hoffe das zieht sich ned so wieter ![](styles/default/smilies/oops.gif) Ja isch ebe für mich schwierig zum sägä was er genau chan i de It- er het eifach als It-Leiter inere Firma mit 40Nase gschaffet. S meiste het er sich selber biebracht und denn die Schuel vor 1.5 jahr gmacht und miteme sehr guet abgschlosse- er würd au gern na wietermache- aber well ich momentan am Samstig id Schuel gange und öper ja uf üsi Chli mues luege all zweite Sa. wartet er na demit ![](styles/default/smilies/oops.gif) Weiss din Maa denn scho was sie sueched? Söss chönt min Maa dim evtl mal sini Bewerbig schicke oder din Maa mal d Aforderige? Weisch jedi Möglichkeit würd ich gern nutze und wer weiss was mer da evtl. für all Parteie chan profitiere- ich bin halt überzügt vo ihm- aber ned nur wells min Schatz isch- er isch eifach en super Arbetnehmer und ich finde er verdient en guete Job ![](styles/default/smilies/rock.gif)
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
17.01.12 22:21
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Daaanke bella- du machsch mir echt Hoffnig- ha dir e PN gschickt ![](styles/default/smilies/smile.gif)
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 172 .. 342 343 344 345 346 .. 533 .. 720