Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 542 .. 720
|
23.01.12 16:07
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
nimbini: damn han ich de aschiss! sit euse chef gange isch, hämer e mega scheiss stimmig im büro! respektiv, euses team gäge de rescht.... händ alli schlächti luune, ständig am motze... de neu chef wo in london hockt, stresst eus die ganz zyt, min guru hät au no kündt, es isch echt zum chotze idere hütte.... sorry, hani eifach mal müesse los werde....
Oh nei, so e Shit! So schafft me nit gärn! Du Armi! Mach si chli fertig! Sölle nit so due!
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
|
|
23.01.12 16:10
dianicht registriert
|
Ohhh ne nimbini, das isch e kack!! Hoffentlich gits bald e neue Chef wo neue Wind in die Bude ine bringt, vorallem wiede lachendi Gsichter! So schaffe macht gar kei Spass....
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
|
23.01.12 16:23
angiyves
|
nimbini: @angiyves, bin jetzt 2,5 jahr da! wär letscht jahr am liebschte scho gange, aber mir händ so en tolle chef gha und es lässigs team und s'team isch au jetzt das, wo mi no hebed und de lohn.... han mer eigentlich vorgnoh, dass ich das jahr no durebisse, rein ferie- und geldtechnisch würds ebe grad no passe, aber ebe.....
Hmm, ok, denn isch das nüt Neus. Und so Joor isch au no lang e Gspröch bringt nüt?
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
23.01.12 16:24
ragusanicht registriert
|
@nimbini bin hier schon länger stille mitleserin aber jetzt kann ichs mir nicht verkneifen: jetzt willst und wirst du aber nicht ein ganzes jahr lang jeden tag hier rein schreiben wie sehr es dich "anscheisst" und dein job und alle menschen ringsum dich nerven oder? ist hier schliesslich ein HOCHZEITS-forum und nicht ein mein-job-scheisst-mich-so-an-und-alles-ist-scheisse-forum...
|
|
|
|
|
1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 542 .. 720
|