Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 558 .. 720
|
|
|
|
|
|
|
30.01.12 09:41
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
saerli: Guete Morge Zäme
Jö Angi, händ er sie scho fertig gmacht? Mer händ met de HP agfange... Esch aso no blöd, alli Bilder passe ned so guet is Layout. Haha, jetz münd mer halt no go neui mache...
I be am Sa am Bruttreff in Thun gsie. Es esch luschtig gsie, mer händ eus alles chli zeiget wo mer scho hend und viel glachet und gschwätzt. Zudem hani liebi netti und luschtigi Brütlis kenneglehrt!
Am Fritig hani mis Kleid gfunde eifach wunderschön Und am Fritigobe send mer am Konzert gsie vo de Jungs wo ade Trauig werde singe (locolove heissets). Das esch au suuuper gsie! Also es perfekts Weekend :)
Wünsche allne en guete und vor allem motivierte Start id Wuche
°°°22. September 2012°°°
Nei, si sinn noni fertig. Alli sinn sco blau agsprayt, ich ha goldigi Ring un d e Flies kauft und uf 4ne sinn d Männli scho druf zeichnet. Jetzt no die andere 4, denn inne wis aspraye, M&Ms ind Säckli, Flies dri, d Iladig für dri no mache, zämmebaue, Briefmarke und deeeeeenn simer fertig . Also säge mers mol so: mir sinn dra
Stimmt, de Brutträff isch jo gsi! Isch sicher luschtig gsi, e Hufe mit schnatternde Brütlis
Dis Kleid isch sooooooo schön! ich finds de Hammer!!! Ha zerscht dänkt, es ka gar nit besser si, als das vo Dim Azeigebild.
Hey cool, au mol spannend die Bnd mol so live gseh...
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 558 .. 720
|