Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 2 3 4 5 6 .. 363 .. 720
|
|
|
|
09.08.11 22:02
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Gell Trinidattli, endlich mal öper wo üs verstaht, mir hend sogar Kollege gha wo sich ernsthaft gfragt hend obs guet isch das mir hüratet, well mir halt au wenn mir irgendwo i de Öffentlichkeit sind, kein Hehl drus mached wenn mir üs abenand nerved. Also det sind mir scho grad recht entüscht gsi- hend denn mit dene lüt gredet und ihne mal d Auge göffnet. Ich ha mengisch s Gfühl die spieled gege usse extra immer so extrem Heili Welt das es scho kitschig isch. (nervt mich amel richtig) Und denn bindets eim das uf d Nase- aber dihei krachts denn ja trotzdem au (das verzellets ja amel denn au) Also mir sind halt eifach so wie mir sind und das überall- Find ich super das ihr das au so hend
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
09.08.11 22:17
chiccalina
|
ich ghör aigetlich au nöd da inne - bin zwilling ;-)
ach ich han mich ine täsche verliebt :-) kann sie miar abr im moment leidr nöd leiste, next monet denn hoffentlich
so hans mal müesse loswerde, abr ich glaub miar fraue sind ziemli alli glich wenns um handtäsche und schuah gaht ;-)
***03.06.2011***
|
|
|
|
09.08.11 23:27
chiccalina
|
ich tua morn äs föteli inne, muass de livipivi-trick awende, das gaht mitem iphone abr nöd!
***03.06.2011***
|
|
|
|
|
10.08.11 08:09
Silca
|
Salutti a Tutti
Ich bin jo sooo müed! Han geschter Geburi gha und isch chli spöööter worde. Ich fiire min Geburi au immer und isch jo jetzt sletschte mal gsi miteme 2 vorne draa:-)) Nächscht Johr heissts denn 30gi werde und denn 2 Täg spööter hürote, JUHUI!!
@Proeschu: Wünsch dir denn ganz e schöös Fäscht...Löwen-Kollegin
****** 11. August 2012 *****
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 363 .. 720
|