Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 215 .. 427 428 429 430 431 .. 576 .. 720
|
09.02.12 09:02
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
buenos dias
hey dia, das isch schmerzhaft, isch mer au scho passiert, bin au scho so richtig schöööön usgrutscht näbed em auto, voll ufs chnüüü *autsch* wünsche dir i dem fall gueti besserig...
ich han geschter abig dänkt, ich werdi chrank, han de ganz tag gfrore im büro und chopfweh gha und dänn bini hei go liege, aber so richtig wills nonig usecho! jä nu, ich hoffe, dass es dänn am 21. richtig usbricht, wänn mir mit em team uf london müend... oder en fette schneesturm wär mer au rächt, hauptsach, mir chönd nöd gah
@sniffi, ich han hüt wieder die warme boots a und jetzt isch relativ guet vo de wärmi, geschter hani chli fiineri schueh agha und prompt hani de ganz tag chalt gha.... villicht würdi dir das au chli nütze?!
liebi grüessli vo mir
|
|
|
|
|
09.02.12 09:04
dianicht registriert
|
Jo und wie Autsch!!!
Drfür ha ich warm, ha jetzt immer Leggins unter de Hose a...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
09.02.12 09:26
dianicht registriert
|
@nimbini Ich ha nachem Wellnesse au immer s Gfühl ka ich wird krank. Ich glaub wenn me so ka ruhie, immer warm het, Wasser, Sauna etc denn kunnt alles "böse" us eim use..
|
|
|
|
|
|
09.02.12 09:38
dianicht registriert
|
@angiyves Jo sag nüd, bi jo zerst im Fitness gsi und ha dänkt ich bekum morn sicher Muskelkater. Aber nei, ich lauf so verkrüplet will ich umgheit bin... hahahaha
Danke allene, verzell denn morn was ich alles für Farbe uf mine Körperteil han!
|
|
|
|
|
1 .. 215 .. 427 428 429 430 431 .. 576 .. 720
|