Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 578 .. 720
|
|
|
|
|
14.02.12 09:19
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@sniffi, ja die grillparty isch zviel gsi! isch es abschiedsfäscht gsi vo kollege, wo für es paar jahr is usland gönd! sie händ letscht summer ghüratet und jetzt isch sie schwanger und ich freu mich mega für sie, isch immer ihre mega traum gsi! aber mini kollegin, wo au no debi gsi isch und ich händ schier krise gha a dem fäscht! ALLI fraue usser mir zwei sind schwanger gsi!!!! mir händ dänkt, mir spinned!!! isch irgendwie voll de baby-boom um eus ume, das isch im fall nöd normal... han langsam s'gfühl, dass d'lüüt angscht händ, dass d'welt untergaht im dezember und darum wänd all no schnäll schwanger werde?! isch mer vor cho wie gruppezwang.... uf all fäll hani gmerkt, wieso ich kei bock han momentan zum schwanger si! genau darum, wil ALLI sind und ich mich doch nöd gern apasse und nöd gern mit de masse schwümme
valentinstag mached mir nüt! ich finde das blöd! isch nur geldmacherei... die wos fiired, sölleds gnüsse.... vor allem hani hüt morge no ghört, dass de valentinstag tatsächlich vor jahre vome florist is läbe gruefe worde isch und jetzt zieht eifach no d'schoggiindustrie mit, finds uh schlimm! mir sind hüt abig bime kolleg zum raclette iglade
händs morn viel schnee agseit? git eh nöd viel, glaubi nöd, es wird ja au wieder wärmer.... ich han morn sponti frei gnoh, han zwei vorstelligsgspräch und suscht hetti en mega stress, so chanis grad schön gmüetlich näh..... und wänns chunnt go schneie, umso besser, dänn chanis am nami no gnüsse
|
|
|
|
14.02.12 09:38
nimbini
|
@sniffi, na ja, mir machts nöd viel us mit em iis, wil uf de hauptstrasse isch meistens guet! ich schaffe ja i de stadt und hans nur eimal erläbt, dass die ganze strasse gfrore gsi sind, das isch im 2010 gsi! und det bini statt de rosegarte ufe eifach durch d'stadt gfahre, so dass ich nirgends han müesse berguf.... ich fahre halt no gern auto im winter....
jö danke, ja ich hoffe sehr, dass mir eine vo dene zwei jobs zuesäged, aber sind jetzt die erschte gspräch, darum machi mir nöd allzu grossi hoffnige, min ja au fängs heikel worde, was jobs abelangt und nimm nöd immer s'erscht beschte.... aber go luege chan meh ja immer, chostet ja nüt usser zyt!
oh scho? häsch au so en starke babywunsch? also mir häts am samschtig definitiv wieder abglöscht und ich han müesse säge, ich mag mich gar nöd i das schema inedrucke, wenigstens weiss ich jetzt, a was es liit, dass ich uf eimal kei bock meh uf chind han
|
|
|
|
14.02.12 09:52
nimbini
|
@proeschu, ja danke vielmal! ich dänke, lohnmässig sind die zwei jobs rächt guet, da wird ich nöd gross müesse abe wänn überhaupt! bim einte job wär de weg grad d'hälfti chürzer und bim andere sogar no nöcher, das wäred scho mal super vorussetzige! bin würklich gspannt, obs passt, aber ebe, mach mir nöd allzu grossi hoffnige....
hehe ja guet, kuschle tüemer au bi dere chälti, aber wäge dem lahni mir nonig grad en dicke buuch adreihe *g*
hehe also ich muess amigs scho grinse, wänn d'lüüt über de winter und d'chälti motzed! und dänn hämer im summer mal e wuche über 30 grad und dänn wird au wieder gmotzt! ich finde alli eusi jahreszyte super, nur duurrege magi nöd verliide, aber suscht händ mirs doch guet da! oder händ ihr lieber es halbs jahr räge und gäg die 40 grad und im andere halbe jahr 33 grad? ich glaube, da würded sich dänn alli au mal nach chüehlere jahreszyte sehne..... darum, gnüsseds!
lg nimbini
|
|
|
|
|
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 578 .. 720
|