Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 590 .. 720
|
02.03.12 09:59
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
hey ladies
fit und munter? wooooow, ich bin ja soooo froh, dass fritig isch, wobi die wuche isch echt schnäll verbi gange! aber ich bin scho die ganz wuche so müed, isch vermuetlich, wil ich immer nonig 100% zwäg bin und mini bronchitis nöd rächt han chönne uskuriere... aber jetzt freu ich mich ufs weekend, händ zwar nöd viel vor, aber gnau drum freu ich mich
geschter hämer no bonusgspräch gha mit eusem neue chef..... wow, bin also positiv überrascht gsi, chume grad s'drüfache über vo dem, woni mir erhofft han.... aber da säg ich natürlich nöd nei! ferien ahoi wenigstens öppis guets i dem saftlade
lg nimbini
|
|
|
|
|
|
02.03.12 10:26
PrinzessinNnicht registriert
|
@nimbini: Cool gratuliere
@Vikunija: Mir sind am Mittwoch de Film "Safe House" go luege. De isch super gsi...gar nüt schnulzigs
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
02.03.12 10:26
nimbini
|
@vikunija, hehe ja das gsehsch du richtig! wobi, d'plänli sind ja eigentlich scho gschmiedet, jetzt gahts nur no ad umsetzig aber villicht liit jetzt no es wücheli meh drin han mega freud, isch immer toll, wänns meh git, als meh erwartet, drum versuech ich immer, nöd zviel z'erwarte
wägem film, vo intouchable hani mega viel guets ghört, han zwei manne im büro, und die händ beidi gschwärmt vo dem film! und nei, sie sind nöd schwul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 590 .. 720
|