Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 230 .. 457 458 459 460 461 .. 591 .. 720
|
02.03.12 12:50
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Schwedehuusregal- geil
Also ich liebe au so Film- wasi ned so mag sind Splattermovies- für mich dörfs unheimlich si bis zum geht nicht mehr- aber reini Massakerfilm findi scheisse- SAW z.b. findi voll dämlich
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
02.03.12 13:16
Hochzeitsbraut11nicht registriert
|
Hey iar liaba!
Zur Zit kum is kum ins Forum, ainersits het nöxt Mittwuch üsa kli sin ersti Geburtstag was au biz Vorbereitig brucht und andrersits simer in üsrer Fraizit am Lüt zemasammla wo üs binema Wettbewerb helfend.
Ez bin i so frech und froga eu au, ob iar üs helfa könd?
Kurzi Erklärig: Miar hend bi Radio Grischa mitgmacht am Wettbewerb "Bock uf Hochzit" woma 10`000.- für d Hochzit gwünna kann. Sind ais vu da 3 Finalistapäärli! D Challenge isch dura, döt kama laider nüt meh beiflussa, bi däm haissts abwarta bisem 26.März.
Jetzt gits aber no as Online-Voting uf Facebook wo miar as luschtigs/crazy Fötali hend müassa ischicka. Und ds ainziga wo iar macha müasstend zum üs a Stimm geh, isch das Fötali aklicka und "gefällt mir" aklicka. Und wenn iar üs no meh helfa wend, tailender ds Fötali no uf eurer Pinnwand dass euri Fründa au no für üs stimma könd...
As goht um as romantischs Dinner (und um üsi Ehr , as isch a Kopf-an-Kopf-Renna mitema andra Päärli).
Dr Link: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...pe=1&ref=nf
Miar sind dia wo Rollatuusch gmacht hend. Er am bügla, i am game... *haha*
DANKA FÜR JEDI HILF!!!!!
Liabs Grüassli
------------------------------
11.02.2011 - zivile Hochzeit / Winterhochzeit 2012 folgt :-) Unser grösstes Wunder: 7. März 2011
Zuletzt bearbeitet am 02.03.12 13:19
|
|
|
|
02.03.12 13:30
nimbini
|
@sniffi, hey ja klar, also ich glaube au a so zeiche, die schueh häsch eifach müesse chaufe das hetti also nöd andersch gmacht... ich bereus jetzt, dass ich die pinkige nöd gnoh han vo dene türkis, aber ebe, ich chum sie scho no über, wänni öppis will, dänn schaffi das au
hehe bi mir staplet sich au schueh über schueh, finds au cool, wobi ich muess säge, es hät durchus au schueh i mim schrank, woni erscht eimal agha han oder so
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 230 .. 457 458 459 460 461 .. 591 .. 720
|