Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 231 .. 459 460 461 462 463 .. 592 .. 720
|
|
|
|
05.03.12 09:21
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
hi ladies
@angiyves, wow, du bisch eifach zu krass! ich gange dänn hüt abig no chli is fitness, muess säge, bin rächt stolz, wie min maa und ich das dureziehnd....
@saerli, oh je, hoffe, es gaht dir bald wieder besser....
ich han aber im fall au nöd guet gschlafe, die ganz wuche scho nöd.... bin drum au dementsprächend müed.... aber easy, i 5 wuche isch ferie und es langs weekend staht vor de türe und i 6 wuche gahts ab id ferie.... das halti au no dure....
gspüre sowieso de früehlig, obwohls hüt wieder sötti bis is flachland schneie, was mich aber natürlich au freut
|
|
|
|
05.03.12 09:35
nimbini
|
@saerli, ou ja, chli neuschnee isch dänn scho no cool! jetzt am weekend isch es ja glaubs rächt sulzig gsi und neuschnee hät halt scho chli e anderi würkig, aber ebe, es chunnt ja eh die wuche! ich han gmerkt, dass es jedes jahr am 5. oder 6. märz chunnt go schneie, scho sit jahre im fall....
ou vier wuche weg? so cool für ihn.... ok für dich au... ich hans amigs mega gnosse, wänn min maa mal hät müesse is militär oder so
ich bin übrigens au nöd würklich e sportskanone, früehner scho gsi, aber dänn hanis schlife lah und jetzt gömer ja sit zwei mönät is fitness und mir ziehnds echt dure mit zweimal i de wuche! das passt grad guet eso... aber ich han also au no en laaaange weg vor mir, was s'gwicht abelangt *seufz*
|
|
|
|
|
05.03.12 10:00
angiyves
|
nimbini: hi ladies
@angiyves, wow, du bisch eifach zu krass! ich gange dänn hüt abig no chli is fitness, muess säge, bin rächt stolz, wie min maa und ich das dureziehnd.... gspüre sowieso de früehlig, obwohls hüt wieder sötti bis is flachland schneie, was mich aber natürlich au freut
Bi halt e Frässsack hey, ha au dänkt, gisch Gas!!!
Neeeei, KEI Schnee me
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
05.03.12 10:01
nimbini
|
@saerli, aber de vorteil am wk isch ja, dass er am weekend immer wieder hei chunnt, dänn gahts ja au no.... ich bin halt mega freiheitsliebend, drum hetti au de job so cool gfunde, woni hetti chönne 3-4 täg i de wuche is usland
isch mer im fall au immer so gange mit em fitness, aber jetzt mit mim maa zäme isch easy, und zwei kolleginne trainiered au no det und ab und zue so en schwatz isch mega cool! aber ich gange ebe no gern ad kraft-grät, defür hass ich d'usduurgrät, wääääh.... ich schwitze ebe so nöd gern!
zumba isch sicher au cool, würd ich au uh gern gah, aber bi eus sind alli zumba-stunde i de umgäbig immer soooo pumpevolle, drum stinkts mir eso! aber macht sicher uh spass! ich gange wieder is yoga, sobald mini ruggemuskulatur wieder stark gnueg isch, yoga findi au mega lässig!
|
|
|
|
|
1 .. 231 .. 459 460 461 462 463 .. 592 .. 720
|